Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@02:25:52 GMT

وجود 1860پروژه نیمه‌تمام در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۳۴۱

وجود 1860پروژه نیمه‌تمام در آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی به تبیین پیشرفت فیزیکی مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان پرداخت و با اشاره به افتتاح بزرگراه تبریز-سهند در آینده نزدیک، گفت: در حال حاضر ‌در مجموع، یک هزار ۸۶۰ پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد که یک هزار و ۱۰۰ مورد از این تعداد، مربوط به پروژه‌های جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،جواد رحمتی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، با بیان اینکه در واقع ۷۶۴ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، اظهار داشت: در هفت سال گذشته و همه ساله به صورت میانگین بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه با مشارکت و همکاری دولت و بخش خصوصی در استان اجرا شده است.

وی همچنین با اشاره به توقف اجرای پروژه بزرگراه تبریز-سهند در سال ۹۶، گفت: این پروژه نهایتاً از سال ۹۷ و با اهتمام جدی دولت و به شکل مشارکتی ۶۰ به ۴۰ به بخش خصوصی واگذار شد.

رحمتی افزود: موقع تحویل پروژه، بیش از پنج کیلومتر از مسیر، تملک هم نشده بود که خوشبختانه در حال حاضر، بسیاری از مشکلات رفع شده و این پروژه از پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۱۰۰ درصدی برخوردار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز پروژه نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟

چندی پیش خبری مورد اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی کشور منتشر و اعلام شد که بناست دربازه زمانی سه ساله دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی در مرزهای مشترک میان ایران و افغانستان ساخته شود. در همین راستا نیز جانشین فرمانده فراجا توضیحاتی بیشتر از اجرای این طرح را ارائه کرده است.

سردار قاسم رضایی درباره اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی گفت: مسئولیت مرزهای کشور با فرماندهی انتظامی است و مرزبانی وظیفه کنترل و مدیریت مرزها را دارد. در بعضی از مرزها مانند مرزهای شمال غربی و مرزهای شرقی، تهدیداتی از آن سوی مرزها وجود دارد که ما با آن مقابله می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به عنوان مثال حمل و نقل مواد مخدر یا تردد اشرار و حتی نفوذ تروریست ها ممکن است از این مرزها صورت بگیرد. در همین راستا و بنابر درخواست پلیس، مقرر شد انسدادهای فیزیکی در این مرزها ایجاد شود تا کنترل و مدیریت آن ها بهتر صورت گیرد.

رضایی اظهارکرد: بنابراین با مدیریت فراجا و استفاده از نظرات کارشناسی مرزبانی و بودجه‌ای که دولت تامین کرده است، مقرر شد از امکانات مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت این دیوارها نیز استفاده شود. در صورت نیاز با سپاه پاسداران نیز هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت و از ظرفیت آنان نیز استفاده خواهیم کرد. در واقع این طرح، طرح پلیس است که ارتش به خاطر داشتن دانش فنی مناسب اجرای آن را بر عهده گرفته است. در مجموع فراجا مسئول تامین امنیت مرزهای کشور است.

وی با بیان اینکه همه منطقه دیوارکشی نخواهد شد؛ افزود: تنها در نقاطی که آسیب پذیری وجود دارد این انسداد فیزیکی ایجاد می‌شود. علاوه بر آن مرزبانان و مرزنشینان غیور ما نیز در تامین امنیت مشارکت دارند. خوشبختانه تجهیزات خوبی نیز برای رصد و پایش مرزها در اختیار فراجا قرار دارد و البته این تجهیزات بیشتر هم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟