Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دفتر سیاسی انصارالله یمن اقدام شورای انتقالی سودان در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

دفتر سیاسی انصارالله با صدور بیانیه ای نوشت: «دستان رژیم‌های مجرم عربی که تاکنون با طمع ورزی های رژیم غاصب صهیونیستی همراهی کرده و مقدس‌ترین مسئله جهان اسلام را به ارزان‌ترین قیمت فروخته اند، برای ملت‌هایشان و در منطقه رو شده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این بیانیه آمده است: «رژیم‌های دست نشانده ای همانند امارات، بحرین و سودان که از دشمن در مقابل امت اسلامی و عربی حمایت کردند و کرامت آن (امت) را به بهای ناچیزی فروختند، هیچ منفعتی جز دریافت خسارت و ننگ به خود نخواهند دید».

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: «اگرچه امروز این رژیم‌های خائن عربی با دشمن صهیونیستی روابطشان را عادی کرده اند و سرپرستی اشان را به آمریکا و رژیم صهیونیستی سپرده اند، اما ملت‌های آنها اهمال در رسیدگی به قضیه فلسطین را نخواهند پذیرفت و به رد عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی ادامه خواهند داد و نقض آشکار حقوق ملت فلسطین را نخواهند پذیرفت».

پیشتر یک مقام سودانی که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که سودان به زودی عادی سازی روابط خود با تل آویو را در پی حذف نام این کشور از فهرست سیاه آمریکا، اعلام می کند.

گفته می شود که «عبدالله حمدوک» نخست وزیر شورای انتقالی سودان موافقت اولیه خود با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرده است.

رادیوی رژیم صهیونیستی نیز پیشتر از سفر هیأتی رسمی به سودان خبر داده و گفته بود که این سفر به منظور زمینه‌سازی برای اعلام عادی سازی روابط میان دو طرف انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

وی افزود: سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد