Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از بخش رسانه‌ای سفارت ایران در مینسک، «سعید یاری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، با «سرگئی روبنیکویچ» رئیس دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار درباره موضوعات مورد علاقه دو طرف به ویژه مسائل مبتلابه جامعه دانشجویان ایرانی و همچنین راه‌های توسعه همکاری بین سفارت و دانشگاه دولتی علوم پزشکی بلاروس بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید یاری در این دیدار،  از بخش‌های مختلف دانشگاه به ویژه واحدهای آموزشی بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت‌های علمی و متدهای آموزشی این دانشگاه آشنا شد.

‌همچنین سفیر ایران در بلاروس به همراه رئیس و معاونان دانشگاه در جلسه پرسش و پاسخی که با حضور قریب به  ۳۰۰ نفر از دانشجویان ایرانی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه برگزار شده بود، شرکت کرد که دانشجویان به بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و طرح سوالات خود پرداختند.

یاری در پاسخ به سوالات مطرح شده، با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با رییس دانشگاه اظهار امیدواری کرد که با همکاری مدیران دانشگاه، مشکلات موجود برطرف شود.

برچسب‌ها مینسک ایران بلاروس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مینسک ایران بلاروس مینسک ایران بلاروس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی

معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در دیدار نماینده ویژه و سفیر ایران در افغانستان گفت رسیدن آب به سیستان به حل مشکلات مردم دو کشور کمک می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در دیدار با «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه و سفیر ایران پیرامون تقویت روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری و ترانزیتی و همکاری‌های دوجانبه بحث و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر آب و انرژی، وزیر کشاورزی، آبیاری و دامداری، وزیر اطلاعات و فرهنگ و سفیر حکومت طالبان در تهران نیز حضور داشتند.

ملا برادر با مثبت خواندن روابط افغانستان و ایران و تأکید بر توسعه روابط گفت: امسال به فضل الهی سطح بارندگی بالا بوده که در نتیجه آن پس از چندین سال خشکسالی، آب دریای هلمند به نیمروز و به سیستان ایران رسیده است، این کمک خواهد کرد مشکلات بیشتر مردم هر دو کشور حل شود.

معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در ادامه خواستار ایجاد تسهیلات بیشتر در ترانزیت تولیدات و محصولات افغانستان به کشورهای اروپایی از طریق ایران شد و این امر را گامی اساسی برای افزایش سطح ترانزیت و تجارت بین دو کشور دانست.

معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده استاستانکزی: به حقابه ایران متعهدیم اما در حال حاضر به اندازه رفع نیاز افغانستان آب داریم

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط دفتر ملا برادر، کاظمی قمی نیز در این دیدار اظهار داشت ایران آماده همکاری با افغانستان برای حل مشکلات بانکی تجار، مبارزه مشترک برای محفاظت از محیط زیست، به‌روزرسانی بخش کشاورزی و همچنین افزایش سطح تجارت و ترانزیت افغانستان از طریق ایران است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد