Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی رادوزهی که برای افتتاحیه کمیته کریکت شهرستان آمل حضور داشت، درگفت وگو با خبرنگارمهر افزود: برابر برنامه تنظیمی ازپیش اعلام شده، قرار بود از مهرماه با دعوت از بازیکنان تیم ملی، اردوهای آماده سازی را داشته باشیم که متأسفانه وضعیت بیماری کرونا در کشور، باعث تعطیلی اردو شد.

وی افزود: دربرنامه جدید، برای نیمه دوم آبان را پیش بینی کردیم وامیدواریم با بهتر شدن وضعیت کشورو کمتر شدن همه گیری بیماری کرونا، این اردو را برپا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد، تا برگزاری مسابقات آسیایی، از نظر آمادگی عقب نیستم وبازیکنان به صورت انفرادی تمرین‌های اولیه دارند.

دو اردوی برون مرزی کریکت درعمان وامارات

سرمربی تیم ملی کریکت ایران با بیان اینکه دو اردوی خارجی در کشورهای عمان وامارات دربرنامه تیم ملی پیش بینی وهماهنگی شده است، گفت: کشورهای عمان وامارات برای برنامه تمرینی ونیز بازی‌های دوستانه تیم ملی پیش بینی شده وامیدواریم درماه های آینده تیم اعزام شود.

رادوزهی اضافه کرد، که امکانات زمین مناسب ونیز شرایط خوب تمرینی ایده ال دراین دو کشور، می‌تواند تیم ملی وبازیکنان را به آمادگی بهتر ومطلوب تر با مسابقات مهم آسیایی که در زمین استاندارد برگزار می‌شود، نزدیک تر کند.

کمبود زمین، مشکل اصلی کریکت کارها

وی ادامه داد، در حوزه سخت افزاری کمبودهایی در استان‌های کشور وجود دارد که اگر برطرف شود تحول بزرگی در رشته کریکت ایجاد می‌شود.

سرمربی تیم ملی کریکت ایران با بیان اینکه، رشته ورزشی کریکت تاکنون در حدود ۱۷ استان کشور راه اندازی شده و خوشبختانه روند توسعه آن در کشور قابل قبول هست، گفت: اصلی ترین نیاز این رشته ورزشی زمین مناسب، استاندارد و اختصاصی آن هست که متأسفانه باید گفت هنوز در کشور به این مهم نرسیدیم.

رادوزهی اضافه کرد، درکنار علاقمندانی که به این رشته مهیج ورزشی هدایت و وسوق داده می‌شوند، تجهیزات مربوط به این ورزش نیزدر بازار گران هست و به سختی در دسترس همگان هست.

احیای دوباره لیگ کریکت درایران

وی درخصوص برگزاری لیگ کریکت درکشور گفت، درچند سال گذشته لیگ کریکت مردان وزنان برگزار می‌شد وحتی قهرمانی کشور نیز برگزار شده بود.

سرمربی تیم ملی کریکت ایران یادآورشد، که به دنبال برگزاری دوباره لیگ کریکت در کشور به منظور شناسایی استعدادهای جدید هستیم.

کد خبر 5055098

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش بازی های آسیایی آمل ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان کریکت ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک رسانه آلمانی جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین را فاش کرد.

روزنامه آلمانی «دی ولت» در گزارشی اعلام کرد که روسیه و اوکراین در بهار ۲۰۲۲ به توافق صلح نزدیک بودند. در آن توافق کی یف آماده تعهد به بی طرفی بود. با این حال اصرار مسکو بر اینکه اوکراین، زبان روسی را دومین زبان رسمی خود قرار دهد یکی از موانع بود.

این روزنامه آلمانی با استناد به یک سند ۱۷ صفحه‌ای به تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲، مدعی شد که توافقی میان مسکو و کی یف انجام شده بود و قرار بود هرگونه اختلاف باقی مانده در نشست بین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و همتای اوکراینی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به نوشته این رسانه آلمانی، بنا به مفاد این توافق اوکراین متعهد به بی‌طرفی دائم می‌شد و موافقت می‌کرد که به سلاح‌ها و نیروهای خارجی اجازه ورود به این کشور را ندهد. همچنین کی یف بنا به توافق مذکورتضمین می‌کرد که مانورهای نظامی با دیگر کشورها برگزار نخواهد کرد.

در مقابل، روسیه متعهد می‌شد که دیگر به اوکراین حمله نکند و کی‌یف می‌توانست تضمین‌های امنیتی را از آمریکا، انگلیس، فرانسه و چین دریافت کند.

کد خبر 6090259

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم