Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت گفت: از روز دوشنبه (۵ آبان) به دلیل نفوذ جریانات خنک شمالی با بارش و کاهش دما در برخی مناطق مواجه خواهیم بود.

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی امروز و فردا (۳ و ۴ آبان) به دلیل پایداری جو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود، اظهار کرد: همچنین طی این دو روز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۴ و ۵ آبان) در شمال شرق کشور، افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۵ تا ۷ آبان) به دلیل نفوذ جریانات خنک شمالی بارندگی، وزش باد و کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و سپس شمال‌شرق رخ خواهد داد.

ضیاییان با بیان اینکه دریای خزر طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۵ و ۶ آبان) مواج است، تصریح کرد: طی دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، شرق تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده نیز مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ آبان) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۵ آبتن) نیز صاف همراه با غبار محلی، در بعد ازظهر قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دو روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.

وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال های بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط