Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال اوکراین، یکی از مخالفان ایده برگزاری سوپرلیگ اروپاست. 

آندری شوچنکو، اسطوره فوتبال اوکراین بر این عقیده است که ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا، باعث مرگ فوتبال خواهد شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، چندی پیش خبری مبنی بر تلاش منچستریونایتد و لیورپول با حمایت فیفا، برای متقاعد کردن سایر تیم های بزرگ اروپا برای حضور در تورنومنتی بزرگ منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده برگزاری این تورنومنت اما، مخالفان زیادی را دارد و آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان و چلسی و سرمربی تیم ملی اکراین نیز، از این قاعده مستثنی نیست. شوچنکو با انتشار توئیتی در صفحه رسمی اش نوشت: 

ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا، فوتبالی را که می شناسیم، خواهد کشت. این ایده به کشورهایی مانند اوکراین آسیب می رساند و فقط تیم های برتر، سود می برند و به موفقیت می رسند. ما باید بر روی گسترش فوتبال برای همه، تمرکز کنیم. 

همچنین بخوانید:

لوئیس فیگو: تشکیل سوپرلیگ اروپا فوتبال را نابود می کند؛ همه باید با این ایده مخالفت کنند لیگ برتر اروپا | لیورپول و منچستریونایتد موافق ایجاد بزرگ ترین تحول در فوتبال باشگاهی اروپا 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان