Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام گفت: بسیج رسانه ۲ اصل "مطالبه‌گری" و "امیدآفرینی" را در جامعه نهادینه کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار، پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان ایلام اظهار داشت: بسیج رسانه، مطالبه‌گری و امیدآفرینی را در جامعه نهادینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: بسیج رسانه با استفاده از توان و ظرفیت خود برای تصریح در روند مطالبه‌گری و امید آفرینی در جامعه، فرهنگ مطالبه‌گری و انتقاد سازنده در رسانه‌ها را به‌وجود بیاورد تا رسانه‌ها در نقش مؤثر خود برای توسعه استان تلاش کنند.

وی افزود: پرهیز از ایجاد محدودیت و جذب حداکثری و دفع حداقلی در بین اصحاب رسانه از برنامه‌های پیش رو بسیج رسانه استان باشد.

کریمی‌تبار، الزام مسئولان به پاسخگویی، پرهیز از سیاه نمایی و انتقاد و مطالبه‌گری به حق، مستند و مدون را ضرورت امروز استان ایلام دانست و گفت: خلق این رویه به کمک بسیج رسانه در میان اهل قلم و نظر استان ایلام شدنی است و بسیج رسانه‌ای استان ایلام به این مهم اهتمام داشته باشد.

بسیج رسانه شیراز منتخب جشنواره مالک اشتر سپاه فجر فارس شد اعضای بسیج رسانه خراسان رضوی از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شدند راه اندازی کانون بسیج رسانه در چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / در بسیج رسانه نگاه سیاسی معنایی ندارد

امام جمعه ایلام در ادامه گفت: امروز دشمن با تمام توان درصدد تخریب توانمندی‌های کشور است و در این راه به تمام ترفندهای رسانه‌ای متوسل می‌شود؛ این وضعیت نیازمند هوشیاری و آماده به‌کار بودن رسانه‌های ولایی و انقلابی با هر تفکری جهت مقابله با حرکت مذبوحانه دشمن است.

وی افزود: تقویت اعتماد عمومی، تبیین فرهنگ امید و نشاط اجتماعی، مهمترین مسئله‌ای است که نیاز دارد اصحاب رسانه با نظارت و زمینه‌سازی زیرساختی به آن توجه کنند.

"روشنگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد وفاق و همدلی" دیگر توصیه امام جمعه ایلام به شورای اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان ایلام بود؛ وی گفت:‌ نهادینه‌سازی مطالبه‌گری و امیدآفرینی  در جامعه مهم است و تحقق این خواسته به هم‌افزایی رسانه‌ها نیاز دارد.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مطالبه گری استان ایلام بسیج رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت

 اولین نوزاد طرح «نفس» در شهرستان کوهدشت چشم به جهان گشود و با اولین لبخند شیرین خود به سقط‌های غیرقانونی «نه» گفت.
طرح راه‌اندازی مرکز نفس طبق تفاهم نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت و سازمان بسیج جامعه پزشکی و با هدف جلوگیری از سقط جنین سالم در کشور راه اندازی شده است.
این مرکز با هدف کمک همه جانبه به خانواده‌هایی که به علل مختلف سقط جنین می‌کنند ایجاد شده است در این مرکز مادران باردار طی ۹ ماه بارداری تحت حمایت قرار می‌گیرند.
لازم به ذکر است روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه با اهدا بسته حمایتی توسط بسیج جامعه پزشکی از والدین این نوزاد تقدیر و تشکر بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است