Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:19:46 GMT

تمدید محدودیت های کرونایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۳۹۱۵

تمدید محدودیت های کرونایی در لرستان

با توجه به شرایط کنونی استان لرستان تمامی محدودیت های کرونایی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونادراطلاعیه ایی اعلام کرد: با تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا استان به منظور کنترل وضعیت شیوع بیماری، تمامی محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر و تا روز جمعه ۹ آبان ماه جاری تمدید شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از هم استانی های محترم خواست با توجه به شرایط خطر کامل کرونایی استان، نسبت به رعایت دستورالعمل ها برای بهبود شرایط کنونی همکاری لازم را داشته باشند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران تمدید محدودیت های کرونایی ستادکرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز