Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در پی اظهارات وقیحانه اخیر مکرون، شهروندان عراقی همانند سایر کشورهای منطقه از جمله کویت، به کمپین تحریم کالاهای فرانسوی پیوستند تا خشم و محکومیت خود را نسبت به این اظهارات اعلام کنند.

آنها با فراخوان در شبکه های اجتماعی از عموم مردم و شرکت ها خواسته اند که از خرید کالاهای فرانسوی در عراق خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکرون اخیرا در اظهاراتی با وقاحت اعلام کرده بود که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه رسول گرامی اسلام (ص) ادامه خواهد داد، امری که با واکنش تند مسلمانان روبرو شده است.

شبکه های اجتماعی «فیسبوک» و «توئیتر» مملو از موج محکومیت هزاران کاربر عراقی نسبت به اظهارت مکرون و همبستگی با سایر مسلمانان در محکوم کردن این اظهارات است.

کاربران عراقی بویژه با مشارکت در هشتگ های "پیامبر ما، خط قرمز است" و "تحریم تولیدات فرانسوی"، فهرست کالاهای فرانسوی را منتشر کرده و خواهان تحریم آن شده اند.

کشور عراق با فرانسه مبادلات اقتصادی و تجاری دارد و خودرو و محصولات لبنی بیشترین کالاهای وارداتی عراق از این کشور را تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کالاهای فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کد خبر 846802 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا

دیگر خبرها

  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند