Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : تحریم‌های ظالمانه و شرایط کرونا موجب شده تا کشور از نظر اقتصادی در شرایط مطلوبی نباشد و رفع مشکلات نیازمند کار شبانه روزی است.

او با اشاره به انتخاب رزم حسینی به عنوان وزیر صمت، گفت : در گذشته بررسی مصوبات استان‌ها در ستاد ملی تسهیل گاهی تا هفت ماه به طول می‌انجامید و در برخی موارد هم عملی نمی‌شد، اما در حال حاضر این مهم به مدیران جهادی و با تجربه محول شده است که می‌تواند گامی مهم در این زمینه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با اشاره به راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحد‌های تولیدی در استان افزود: وقتی صحبت از شبانه روزی بودن این مرکز می‌شود نشان دهنده تلاش شبانه روزی در کشور برای رفع موانع تولید و بهبود کسب و کار است.

بازوند با بیان اینکه ممکن است این مرکز نقص‌هایی داشته باشد، افزود: با این وجود راه اندازی این مکان کار ارزشمندی است چرا که صنعت و صنعتگران احساس می‌کنند دولت به دنبال حل مشکلات آن‌ها است.

او ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید توجه داشته باشند که نمایندگان خود در مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحد‌های تولیدی را از میان افراد کارآزموده، مجرب و دارای اختیار انتخاب کنند تا بتوانند مشکلات را حل و فصل کنند و اگر چنانچه گزارشی مبنی بر ارائه نکردن خدمات مناسب این نمایندگان گزارش شود، خود مدیر کل و یا معاونان او باید در این مرکز حضور پیدا کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه راه اندازی این مرکز تا مقداری حجم کار ستاد تسهیل را کاهش می‌دهد، افزود: باید از طریق صدا و سیما، رسانه ها، فضای مجازی، تبلیغات محیطی و ... اطلاع رسانی لازم به مردم در زمینه راه اندازی این مرکز صورت گیرد.

بازوند گفت: باید از روز دوشنبه شاهد راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحد‌های تولیدی استان باشیم و به سمت حل مشکلات واحد‌ها گام برداریم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه صنعت و معدن معدن و تجارت تحریم های ایران راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تعمیرات ویژه کوره نم زدایی ردیف سوم گازی این پالایشگاه که در راستای روند تولید پایدار گاز از اهمیت بسیار بالای برخوردار بود در کمترین زمان ممکن با توان متخصصان داخل به صورت ۱۰۰ درصدی با موفقیت پایان یافت.

محمد نعمتی افزود: کوره‌های واحد نم زدایی جهت احیاء بستر‌های جاذب رطوبت گاز‌های شیرین شده بکار برده می‌شوند. رطوبت زدایی از گاز به دلیل جلوگیری از ایجاد یخ زدگی و انسداد لوله در مسیر انتقال به‌ویژه به نقاط سردسیر کشور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: تعویض لوله‌های ردیف چهارم بخش همرفتی کوره واحد نم‌زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم، با تلاش شبانه روزی همه مسئولین واحد‌های مرتبط پالایشگاه، یکی از اقدامات شاخص در این عملیات است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: این کار بزرگ و ارزشمند، با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بسیار مطلوب مدیران و روئسای واحد‌های عملیاتی به‌صورت شبانه روزی و فشرده در مدت زمان پنج روز، با وجود شرایط جوی ناپایدار و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی، بهره‌برداری، بازرسی فنی و تعمیراتی انجام گردید.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز