Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@16:38:08 GMT

قیمت برنج، گوشت و شکر در شهریورماه

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۵۸۶

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که از بین ۹ کالای اساسی که وضعیت قیمت آن‌ها در شهریورماه امسال منتشر شده، قیمت هفت کالا حدودا بین ۱۶ تا ۹۰ درصد نسبت به شهریور سال قبل افزایش داشته است. ناطقان: بر اساس این آمار بیشترین افزایش قیمت در شهریور امسال مربوط به برنج پاکستانی باسماتی درجه یک بوده که قیمت آن با ۹۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد افزایش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان در مرداد سال قبل به ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در ماه مشابه سال جاری رسیده است.

البته قیمت برنج تایلندی، طارم اعلا و داخلی هاشمی درجه یک در این مدت به ترتیب ۳۶.۵، ۱۷.۱ و ۱۶.۶ درصد افزایش داشته و در شهریور امسال به حدود ۱۰ هزار و ۳۰۰تومان، ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان و ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

قیمت شکر سفید و شکر بسته ۹۰۰ گرمی نیز در شهریور امسال به ترتیب ۵۷.۶ و ۵۱.۴ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش یافته، به‌طوری‌که قیمت هر کیلوگرم شکر سفید و هر بسته ۹۰۰ گرمی شکر در مرداد امسال به حدود ۸۲۰۰ و ۸۱۰۰ تومان رسیده است.

قیمت گوشت مرغ هم با ۲۸.۶ درصد افزایش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان در شهریور سال قبل به حدود از ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان در شهریور امسال رسیده است.

اما قیمت گوشت گوساله و گوسفندی در این مدت ۸.۳ و ۱.۵ درصد کاهش یافته و قیمت آن‌ها در آخرین ماه تابستان امسال به حدود ۷۹ هزار تومان و ۹۷ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت این دو محصول در شهریور سال قبل به ترتیب حدود ۸۶ هزار و ۱۰۰ و ۹۸ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.

البته به جز برنج طارم اعلا و داخلی هاشمی درجه یک، قیمت همه اقلام یاد شده در مرداد امسال نسبت به ماه قبلش کاهش یافته و میزان کاهش قیمت‌ها طی یک ماه هم بین ۰.۳ درصد (برنج تایلندی) تا ۶.۷ درصد (شکر سفید) بوده است. منبع: ایسنا برچسب ها: قیمت ، برنج ، گوشت و شکر ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت برنج گوشت و شکر بازار شهریور امسال سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۶۹۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۶۰ تومانی (۰.۳۴ درصد) به ۱۷,۷۵۰ رسید.

بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۷۵۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۷۵۰ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۰.۹۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۳۶۷ درهم امارات.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۵۶ درهم امارات.

منبع: رکنا

tags # درهم امارات سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم