Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بررسی الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه بارشی از عصر فردا (دوشنبه) به استان گیلان است.

وی افزود: با ورود این سامانه برای دوشنبه برای استان گیلان آسمانی قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، همراه با کاهش نسبی دما و در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در استان فعال خواهد بود، گفت: در این مدت دمای هوا نیز ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

دادرس با بیان اینکه برای امروز (یکشنبه) آسمان اکثر نقاط استان گیلان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه پیش بینی شده است، تصریح کرد: در ارتفاعات و دامنه‌های نیز وزش باد جنوبی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: دریا نیز برای امروز و تا عصر فردا آرام و برای انجام فعالیت‌های دریانوردی مناسب پیش بینی شده است.

کد خبر 5055779

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد دادرس هواشناسی گیلان بارش باران ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی مواد مخدر پیش بینی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز سورشجان با دمای ۳ درجه زیر صفر خنک‌ترین نقطه و لردگان با دمای ۲۰ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.
چراغپور از بارش‌های پراکنده در اوایل هفته آینده خبر داد.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • کاهش دمای هوا در استان