Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام نظر ترامپ در مورد فیلم جدید «بورات» بازیگر این فیلم خطاب به رئیس جمهور امریکا گفت: جهان به تو می خندد اگر چه آدم بامزه ای نیستی.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در آستانه انتخابات آمریکا باز هم اظهار نظرهای دونالد ترامپ جنجال درست کرد و واکنش بازیگر فیلم بورات رادر پی داشت.

پس از آن که دونالد ترامپ عقیده خود را درباره فیلم جدید «بورات» با بازی ساشا بارون کوهن اعلام کرد، استیو هرمان سخنگوی کاخ سفید جمعه شب ۲۳ اکتبر از طریق توییتر گفت ترامپ در حین سفر تازه خود با خبرنگاران درباره این فیلم صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری آمریکا درباره این کار تازه ساشا بارون کوهن گفت: نمی دانم چه اتفاقی رخ داد، اما سالها پیش او (ساشا بارون کوهن) سعی کرد مرا فریب دهد و من فریب او را نخوردم، او یک آدم ریاکار و قلابی است و من او را شوخ و بامزه ندیدم.

ترامپ افزود: او (ساشا بارون کوهن) برای من آدم نفرت انگیزی است.

احتمالا منظور ترامپ از گفته های اولش بخشی از یک نمایش تلویزیونی مربوط به سال ۲۰۰۳ است، نمایشی که ترامپ و ساشا بارون کوهن در آن حضور داشتند و ترامپ در میانه نمایش آنجا را ترک کرد.

کوهن روز شنبه ۲۴ اکتبر در جواب این گفته های ترامپ در توییتر نوشت: دونالد از تبلیغ رایگانی که برای «بورات ۲» کردی از تو قدردانم، اعتراف می کنم من هم تو را بامزه ندیدم با این حال همه مردم جهان به تو می خندند، من همیشه به دنبال افرادی می گردم که بتوانند نقش دلقک های نژاد پرست را بازی کنند و تو بعد از روز ۲۰ ژانویه بیکار می شوی، پس بیا با هم درباره اش حرف بزنیم.

«بورات ۲» که روز ۲۳ اکتبر عرضه شد فیلمی کمدی درباره آمریکا در زمان ترامپ است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ بورات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره حفظ نژاد پیروز

دریافت 654 KB

به گزارش همشهری آنلاین، جزئیات بیشتر درباره این موضوع را می توانید در ادامه در این ویدئو مشاهده کنید.

کد خبر 848654 منبع: فارس برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم حیوانات - یوزپلنگ آسیایی محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره حفظ نژاد پیروز
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید