Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار حسین‌پور در آیین افتاح مرکز فوریت‌های رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال مزین به نام جهش تولید شده نیاز به بررسی بیشتر وضعیت واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در استان داریم.

رئیس سازمان صمت استان ادامه داد: ابتدا کارگروه رفع موانع تولید را در استان داشتیم و هر هفته یک بار کارگروه برگزار می‌شد اما تصمیم‌گیری طولانی و وقفه در کار ایجا می‌شد اما اینجا همه دستگاه‌ها حضور دارند و سرمایه‌گذار و صاحبان واحدهای مشکل‌دار می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۳۹۰۱۸ تماس بگیرند و اگر واحدی مشکل ستادی و مرکزی هم داشته باشند تماس گرفته شود تا مشکل را بررسی کرده و در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین‌پور خاطرنشان کرد: مزیتی که این اورژانس دارد نمایندگان دستگاه‌ها حضور دارند تا در راستای رفع مشکل اقدام کنند، البته  ۹۸ درصد مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین سرمایه‌گذاری درون استانی است و می‌توان مشکلات را همینجا برطرف کرد و مرکز فوریت‌ها به همین دلیل پایه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/82009
 

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری تولید کهگیلویه و بویراحمد واحدهای تولیدی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی

به گزارش تابناک اقتصادی؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تأکید بر اهمیت ساماندهی مسائل اقتصادی در برنامه‌های اساسی کشور، گفت: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، مسئولیت و تکلیف بزرگی برای بخش خصوصی و بخش دولتی است و ما همگی باید در کنار هم تلاش کنیم تا مشکلات موجود رفع شود، گرچه حل برخی مسائل برای واحدهای تبدیل تولیدی تبدیل به رؤیا شده است.

صمد حسن‌زاده در صد و دومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی که با حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، برگزار شد، افزود: اتاق ایران، یک بسته کارشناسی‌شده در زمینه رفع مسائل ارزی و پولی برای ارائه به دولت تدوین کرده که در آن، راهکارهای پیشنهادی بخش خصوصی به‌صورت مفصل اعلام شده است.

حسن‌زاده با تأکید بر لزوم تأمین نقدینگی برای فعالیت واحدهای تولیدی، گفت: مدیران بانک‌ها دلیل کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی را الزام دولت به اعطای وام‌های تکلیفی از جمله وام مسکن، ازدواج، فرزند آوری و... اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش نرخ بهره‌های بانکی که به‌منظور کنترل نقدینگی انجام شده بود، گفت: با این نرخ هیچ‌گونه ظرفیت و امکانی برای توسعه وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • لزوم سریع تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!