Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقایسه آرای زودهنگام انتخابات ۲۰۲۰ با انتخابات ۲۰۱۶ در سه ایالت کلیدی نشان می‌دهد آرای زودهنگام در این دور از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به صورت چشمگیر و کم‌سابقه‌ای افزایش یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، چهار سال قبل در فلوریدا 44107 نفر در رای گیری زودهنگام شرکت بودند اما امسال و تا امروز 257720 نفر رای داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در ایالت کارولینای شمالی نیز 25150 نفر در انتخابات 2016 زودهنگام رای داده بودند اما امسال تعداد آرای زودهنگام در این ایالت به 204986 نفر رسیده است.

همچنین در ایالت میشیگان 7572 نفر در انتخابات چهار سال قبل زودهنگام رای داده بودند و امسال 145201 نفر زودتر رای خود را داده‌اند.

تحلیلگران معتقدند همین آمار به تنهایی نشان می‌دهد که انتخابات 2020 آمریکا تا چه اندازه با انتخابات دوره هایی گذشته متفاوت است و می تواند تنش زا باشد.

تاکنون بیش از 56 میلیون نفر در رای گیری غیابی و پستی در آمریکا شرکت کرده اند و پیش بینی می شود در نهایت بیش از 150 میلیون نفر در انتخابات شرکت کنند.

مخالفت 700 اقتصاددان با انتخاب مجدد ترامپترامپ: به مردی به نام ترامپ رأی دادم+فیلمستاد انتخاباتی بایدن طرح ترامپ برای مدیریت کرونا را مسخره کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرای زودهنگام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد

به گزارش ان بی سی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، دولت جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید را با پلیس مخفی آلمان نازی موسوم به گشتاپو مقایسه کرد.

ترامپ در یک مراسم رسمی شام که فایل صوتی آن در اختیار این شبکه تلویزیونی قرار گرفته، گفت: این افراد دولت گشتاپو را اداره می‌کنند. 

وی در عین حال بایدن را فاسدترین رئیس جمهور تاریخ این کشور خواند.

ترامپ در مورد روند جنایی که علیه وی در حال انجام است اظهار نظر کرد: تیم بایدن بر این باور است که این تنها راهی است که به بایدن فرصت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور را می‌دهد.

ترامپ پیش از این بار‌ها اعلام کرده بود که شکایت علیه وی مداخله در انتخابات آینده است.

دادگاهی در نیویورک در حال بررسی پرونده‌ای است که در آن ترامپ تحت ۳۴ ماده مربوط به جعل اسناد تجاری و پرداخت حق السکوت به دو زن، به دلیل رابطه ادعایی با آنها متهم شده است. ترامپ در چندین پرونده جنایی از جمله حمله به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱ و نگهداری اسناد طبقه بندی شده نیز متهم است. حداکثر مجازات ممکن برای مجموع اتهامات ترامپ ۱۳۶ سال زندان باشد. خود رئیس جمهور سابق اعلام کرد که بی گناه است و دلیلی برای تشکیل پرونده وجود ندارد.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس فعلی دولت از حزب دموکرات و همچنین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از حزب جمهوری خواه هستند. هر دو نامزد قبلاً بر اساس نتایج آخرین رای گیری مقدماتی برای نامزدی از احزاب خود، آرای نمایندگان کافی را به دست آورده اند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟