Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران اسرائیلی شنبه شب با آمدن به خیابان‌ها، علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کرده و خواهان استعفای وی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، تظاهرکنندگان در مقابل مقر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و در چند میدان و پل در اراضی اشغالی تجمع کرده و پرچم‌های سیاه را در دست گرفتند و شعارهایی را برای درخواست جهت استعفای نتانیاهو سردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری تعداد تظاهرکنندگان را ده‌ها هزار تن اعلام کردند.

آنها نتانیاهو را به سه اتهام از جمله فساد و انزجار طلبی متهم کردند.

در قدس اشغالی تظاهرات‌ها از مکان‌های مختلف آغاز شده و به محل اقامت نتانیاهو ختم شدند.

جنبش پرچم‌های سیاه اعلام کرد که از ۱۸  هفته قبل، به صورت متوالی ده‌ها هزار زن و مرد اسرائیلی به خیابان‌ها می‌آیند تا علیه نتانیاهو تظاهرات کنند. در تظاهرات روز شنبه بیش از ۱۷۰ هزار تن شرکت کردند.

در همین حال، الیگا شراگا، رئیس جنبش "کیفیت قدرت" تصریح کرد: نتانیاهو یک رهبر فاسد است و نباید هدایت کننده قدرت باشد چراکه همواره منافع شخصی خود را در اولویت قرار می‌دهد. همین روز گذشته بنی گانتس (وزیر جنگ) اعلام کرد که نتانیاهو از نهاد امنیتی، فروش جنگنده‌های اف-۳۵ را مخفی کرده بود و بدین ترتیب، بار دیگر نتانیاهو ضرر شدیدی را به امنیت داخلی وارد کرد و او فقط شتابان به دنبال صلح می‌رود تا توجهات را از جنگ کنونی در داخل اسرائیل منحرف کند.

یکی دیگر از تظاهرکنندگان نیز اعلام کرد: میلیون فرد بیکار وجود دارند انسان‌های شریفی که در عرض یک روز تبدیل به افراد تهی دست شده‌اند. ای نتانیاهو، قدرت تو فقط متمرکز بر یک چیز یعنی دودستگی و تقسیم است. ویروس انزجار پخش می‌شود و همگان می‌دانند که این تو و همکارانت هستید که این ویروس را اشاعه می‌دهید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تظاهرات علیه نتانیاهو در اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • وضعیت نتانیاهو ۲۰۰ روز بعد از طوفان
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه