Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:53:52 GMT

زامهران: مصدومیت اجازه نداد با فولاد تمرین کنم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۴۳۳۵

زامهران: مصدومیت اجازه نداد با فولاد تمرین کنم

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: شاکله اصلی فولاد حفظ شده و با رایزنی سرمربی و مدیرعامل چند بازیکن خوب هم جذب شده‌اند تا در لیگ برتر بیستم به دنبال قهرمانی باشیم.

سینا زامهران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت خود پیش از آغاز لیگ برتر در تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: دو سه ماه است که همراه تیم نیستم و در مشهد تحت درمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم یک ماه دیگر به تیم اضافه شده و تمریناتم را آغاز نمایم، اما تقریبا ۷ بازی نخست لیگ را از دست خواهم داد.

وی با اشاره به شرایط فولاد افزود: فولاد دو اردو در تهران و کرج و چندین بازی دوستانه برگزار کرده‌ و نتایج خوبی هم گرفته‌ است. با توجه به این که به پلی‌آف آسیا رسیده‌ایم، علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیم، چهار تا پنج بازیکن جدید هم اضافه‌ شده‌اند تا به مرحله گروهی صعود کنیم. قطعا در این فصل نیز برای کسب مجدد سهمیه آسیا تلاش خواهیم کرد.  

بازیکن مشهدی تیم فولاد خوزستان با تاکید بر این که جواد نکونام یکی از مربیان پخته و کاربلد لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: نکونام چندین سال در اسپانیا بازی کرده و سابقه همکاری با کی‌روش را هم در کارنامه دارد. فولاد با جواد نکونام به دنبال قهرمانی است و حداقلی‌ترین اتفاق برای ما، کسب سهمیه و حفظ جایگاه فصل گذشته فولاد است.

زامهران در خصوص تعویق یک هفته‌ای آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: تعویق لیگ برتر به نفع بازیکنان مصدومی همچون من است و با تعویق لیگ، فرصت دارم تا زودتر به تیم اضافه شوم و بازی‌های بیشتری انجام دهم، اما به خاطر برنامه‌ریزی‌هایی که تمام تیم‌ها داشته‌اند، تعویق مسابقات به تیم‌هایی که به موقع شروع کرده‌اند، ضربه خواهدزد. فولاد تمریناتش را پرفشار آغاز کرده و وقتی مسابقات به تعویق می‌افتد، بدون بازی رسمی، حفظ آمادگی سخت می شود.

وی در خصوص بازی نخست تیمش با ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: خاطره تلخم از بازی با ذوب به فصل گذشته برمی‌گردد که مقابل همین تیم مصدوم شدم، البته در آن دیدار فولاد پیروز شد. امیدوارم این بار نیز موفق به شکست ذوب آهن شویم تا لیگ را با طعم پیروزی آغاز کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت

در دیداری حساس از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم میزبان یوونتوس است. سه امتیاز این بازی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم به خصوص رم بسیار اهمیت دارد. با توجه به فشردگی بازی ها، دنیله ده روسی در این دیدار مهم شاید چند بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ لئوناردو اسپیناتزولا، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون به دلیل مصدومیت جزیی و خستگی عضلانی در تمرینات روز گذشته رم غایب بودند. حضور آنها در ترکیب رم برای دیدار با یوونتوس قطعی نیست و احتمال می رود ده روسی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت آنها، به این سه بازیکن استراحت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد