Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به فرارسیدن سالروز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: عید امامت حضرت مهدی(عج) با محوریت کانون های مساجد در فضای مجازی گرامی داشته شد.

« حجت الاسلام شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به فرارسیدن سالروز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: عید امامت حضرت مهدی(عج) با محوریت کانون های مساجد در فضای مجازی گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: آغاز ولایت و امامت منجی بشریت حضرت مهدی(عج) نهم ربیع الاول است که به واقع عید بیعت دوستداران و شیعیان آن حضرت است. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه درک امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) بیان کرد: هر یک از شیعیان و پیروان حضرت صاحب الزمان(عج) باید در عصر انتظار نسبت به مقام عالی و والای منجی بشریت درک و معرفت خود را ارتقاء دهند.

 

حجت الاسلام شکری ادامه داد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با بهره مندی از فضای مجازی در گروه هایی که با حضور نوجوانان و جوانان با هدف تقویت باورهای دینی و ایمانی شکل گرفته است نسبت به تبیین و ارتقاء سطح معرفت به حضرت مهدی(عج) تلاش می کنند و این عید امامت را گرامی می دارند. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز عنوان کرد: همچنین هر یک از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با تبعیت از فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر فعالیت گروه های جهادی و مردمی به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا و اجرای قوانین بهداشتی در این خصوص آماده و پیشگام هستند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز امامت حضرت مهدی عج فضای مجازی عید امامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم