Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان صدر با انتشار پیامی در فضای مجازی با اشاره به اعتراضات در عراق نسبت به هشدار در خصوص تلاش‌های افراد نفوذی برای منحرف کردن مسیر اعتراضات مسالمت آمیز پرداخت.

خبرگزاری میزان -مقتدی صدر با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود نوشت:

«افراد نفوذی که از خارج حمایت می‌شوند، در تلاش هستند تا اعتراضات را از مسیر مسالمت آمیز خود خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه آنکه نخست وزیر از عدم مسلح شدن نیرو‌های امنیتی خبر داده است. به همین دلیل دولت باید برای گسترش امنیت و مقابله با افرادی که به دنبال اقدامات مخرب و ناامنی هستند تلاش کند.

دولت عراق باید راه‌ها را باز کند. در غیر این صورت شائبه تبانی با جریان‌های مرتبط با خارج و افکار منحرف وجود خواهد داشت. ما به معترضان مسالمت جو درود می‌فرستیم.»

گفتنی است که از صبح امروز تعدادی از مردم عراق به منظور نشان دادن اعتراض خود نسبت به شرایط کنونی این کشور به خیابان‌ها آمدند که درگیری‌هایی نیز با نیرو‌های امنیتی به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: مقابل دولت فاسد می ایستم و از معترضانی که مسالمت جو نیستند، حمایت نخواهم کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: مقتدی صدر اعتراضات در عراق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مقتدی صدر اعتراضات در عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دانشگاه کلمبیا به «مقاومت» دانشجویان/ معترضان تعلیق شدند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پس از خودداری دانشجویان معترض حامی فلسطین از جمع‌آوری چادرهای برپاشده در محوطه دانشگاه کلمبیا، مقامات این دانشگاه شروع به تعلیق دانشجویان کردند.

این اقدام دانشگاه کلمبیا در حال آغاز شده است که تشکل دانشجویی «آیوی لیگ / ۸ دانشگاه پرآوازه خصوصی آمریکا) در بیانیه‌ای از به بن‌بست رسیدن مذاکرات پایان تحصن خبر داد.

نعمت مینوش شفیق، رییس دانشگاه کلمبیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از چند روز مذاکره بین سازمان‌دهندگان اعتراضات دانشجویان و مقامات دانشگاه، مدیریت موفق به متقاعد کردن معترضان برای جمع‌آوری چادرها نشده است. دانشجویان معترض در اعتراض گسترده به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دست به تحصن بی‌سابقه زده‌اند.

براساس گزارش رویترز، دانشگاه کلمبیا با ارسال نامه هشدار برای دانشجویان معترض، ضرب‌الاجلی را جهت جمع‌آوری چادرها تعیین کرده است. همچنین دانشجویان معترض ملزم به امضای فرمی شده‌اند که مقرر می‌کند مشارکت آنها در اعتراضات، به تعلیق و در نهایت رد صلاحیت آنها برای اتمام ترم منجر خواهد شد.

بِن چانگ، یکی از سخنگویان دانشگاه کلمبیا گفت: به عنوان بخشی از فاز بعدی تلاش‌ها در راستای حصول اطمینان از امنیت محوطه دانشگاهی، شروع به تعلیق دانشجویان کرده‌ایم.

با وجود این تهدیدها، دانشجویان معترض گفته اند که چادرهار اعتراضی را جمع نخواهند کرد مگر آنکه مقامات دانشگاه سه خواسته آنها را برآورده کند: تحریم و عدم سرمایه گذاری در نهادهای صهیونیستی، شفافیت در امور مالی دانشگاه و ابقا و تبرئه اساتید و دانشجویایی که به دلیل شرکت در اعتراضات، اخراج شده‌اند.

صدها دانشجوی حامی فلسطین، از چند روز پیش در دانشگاه‌های سراسر آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این باریکه، دست به اعتراض، تحصن و تجمع زده‌اند و با «چفیه مقاومت» در گوشه‌وکنار محوطه دانشگاه‌ها تجمعات اعترضای برپا کرده و شعارهایی با مضمون «افشا! تحریم!» سر داده‌اند.

کد خبر 6092875

دیگر خبرها

  • تعلیق دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا
  • واکنش دانشگاه کلمبیا به «مقاومت» دانشجویان/ معترضان تعلیق شدند!
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • دموکراسی علیه آزادی