Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از ساعت ۲۰:۵۵ به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) همنوا با سراسر کشور دعای فرج را زمزمه کردند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از ساعت 20:55 به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) همنوا با سراسر کشور دعای فرج را زمزمه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه معنوی در منازل و مساجد به نیت فرج و سلامتی امام زمان (عج) و رفع بیماری کرونا قرائت شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این برنامه فرهنگی برای پیوستگی قلب های بچه های مسجد استان با امام عصر و دعای برای انتظار فرج است.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت های اعضای کانون های مساجد همزمان با نهم ربیع الاول به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

 

سقاء افزود: طی روزهای اخیر توزیع کمک های مومنانه، برپایی ایستگاه های صلواتی و برنامه های عزاداری از دیگر برنامه های مشارکتی فعالان کانون های مساجد به همین مناسبت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: نهم ربیع الاول یک تاریخ مهم برای منتظران ظهور هست و سهم و نقش بچه های مسجد نیز به عنوان پیروان آن حضرت بیش از پیش نمایان است و باید در این برنامه های مشارکتی جدی داشته باشند.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ویژه نهم ربیع الاول ظهور امام زمان عج دعای فرج نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج آغاز امامت امام زمان عج اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل فعالان کانون امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست که راهکارهای رسانه ای برای تولید محتواهای اثرگذار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت محورهایی همچون تاکید بر موضوعات متنوع فرهنگی و هنری در بستر جامعه و مدارس با نگاه پرورشی و تربیتی، توجه به برنامه های فرهنگی راهبردی در کنار حمایت از طرح نور انتظامی و تبیین شرعی و اخلاقی موضوعات مرتبط با خانواده، راهکارهای مشارکت بیش از پیش مردم در اجرای طرح های عفاف و حجاب، توجه ویژه به مقوله پوشاک ، الگوسازی از دختران و بانوان فرهیخته ، ارتقا فرهنگ حجاب و فرزند آوری در جامعه از جمله مباحثی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اولویت ها و برنامه های صداوسیما در این خصوص، استفاده از ظرفیت نخبگانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در برنامه سازی ها تلاش می شود میان فضای ذهنی جامعه و برنامه های عملیاتی فرهنگی در این حوزه ارتباط برقرار شود .

آقای حجازی فر این را هم مورد تاکید قرار داد که نظرسنجی و پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد بیشتر افرادی هم که از پوشش مناسبی برخوردار نیستند حجاب را یک امر پسندیده می دانند لذا با ایده های خلاقانه و استفاده از فرهیختگان شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش برنامه ها در جامعه خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود