Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@20:47:55 GMT

جوايز تئاتر اوليويه برندگان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۹۸۴

جوايز تئاتر اوليويه برندگان خود را شناخت

خبرگزاری آریا- جوایز تئاتر "اولیویه" به عنوان مهمترین جوایز هنرهای نمایشی در بریتانیا در مراسمی از پیش ضبط شده، برندگان امسال خود را معرفی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در حالی سالن های تئاتر بریتانیا از ماه مارس و همزمان با اوج گیری شیوع ویروس کرونا، درهای خود را به روی مخلطبان بسته اند اما جوایز اولیویه که ویژه تجلیل از برترین های تئاتر یک سال گذشته در لندن است، برندگان سال 2020 خود را در مراسمی از پیش ضبط شده از طریق سامانه های آنلاین و بریتیش تی وی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«اندرو اسکات» برای بازی در نمایش «خنده حاضر» به کارگردانی «نوئل کوارد» برنده بهترین بازیگر مرد شد و «شارون دی کلارک» نیز برای نمایش «مرگ فروشنده» بهترین بازیگر زن نام گرفت و جایزه بهترین کارگردانی هم برای همین نمایش به «مارین الیوت» و «میراندا کورنول» رسید.
«یان مک کلین» 80 ساله نیز برای هفتمین بار جایزه ویژه جوایز اولیویه را دریافت کرد.
در سایر شاخه ها، نمایش «لیوپولداشتات» به کارگردانی «تام استوپارد» برنده جایزه بهترین نمابش جدید نام گرفت و نمایش «سیرانو دو بورژراک» به کارگردانی «جیمی لوید» و با بازی «جیمز مک‌آوی» هم برنده بهترین بازسازی یک نمایش کلاسیک شد و «ویولن زن روی بام» به کارگردانی «ترور نام» هم برنده جایزه بهترین بازسازی یک نمایش موزیکال شد.
 مسئولان برگزاری جوایز اولیویه اعلام کرده‌اند که دوره بعدی این جوایز به احتمال زیاد در سال 2022 خواهد بود چرا که تعداد کمی از نمایش ها به دلیل تعطیلی سالن های نمایش و همه گیری ویروس کرونا فرصت به روی صحنه رفتن را یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جوایز تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس