Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دادرس معتقد است زور وزیر ورزش به جمع کردن حاشیه های مدیران فوتبالی نمی رسد

مهدی دادرس از رفتار مدیران فوتبالی انتقاد کرده است. 

به گزارش طرفداری، مهدی دادرس در خصوص حاشیه هایی که مدیران فوتبال ما بعد از جدایی مرتب مصاحبه می کنند و کسی با آنها برخورد نمی کند به برنامه آفساید رادیو جوان گفت:

چون رسانه زیاد شده و شبکه های رادیو و تلویزیونی و کانالها زیاد شده اند و مدیران چون طاقت دوری از رسانه ها را ندارند سعی می کنند به شرایط قبل برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

کسی که جدا شده دوست دارد دیده شود و اینها ایجاد حواشی می کند. بدون رسانه برای این عزیزان سخت می گذرد. زمانی که مدیر می خواهد دیده شود ابزاری در موبایل و حتی خود رسانه ها مفت و مجانی در اختیارش قرار دارد و آنها در این فضا راحت هم تفریح می کنند و هم به دیگران که در حال کار هستند ضربه می زنند که آرامش نداشته باشد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا وزارت ورزش در این گونه موارد سکوت می کند عنوان کرد:

چون زور وزارت ورزش نمی رسد! همه اینها نشان می دهد ورزش بزرگتر ندارد. حتی رسانه ها هم بزرگتر ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که مگر می شود زور وزارت ورزش به کسی که بر مدیریت گماشته نرسد گفت:

من که بزرگتری نمی بینم، فقط پست این عزیزان بزرگتر است و عملکردشان بزرگ نیست. شما به رفتارهای معاونان وزیر نگاه کنید، در جایی که باید دخالت کنند نمی کنند و بر عکس. در مورد ویلموتس دیدید که همین معاونان می گفتند من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود!

دادرس در خصوص اینکه در فدراسیون کمیته اخلاق وجود دارد و چرا به این مسائل ورود نمی کند تصریح کرد:

کمیته اخلاق هم چارچوبی دارد و نمی تواند به خیلی چیزها ورود کند مگر اینکه به حیثیت فوتبال لطمه بخورد. آنها می گویند برخی مسائل در چارچوب وظایف ما نیست. البته به نظر من باید به برخی مسائل ورود جدی کنند اما این نظر شخصی من است.

وی تاکید کرد:

عده ای که مصاحبه می کنند چون مشتری دارند این کار را انجام می دهند. هوادار با عینک تعصب و هیجان تحت تاثیر این حرفها قرار می گیرد. مدیر هم از این مساله سوء استفاده کرده و حرفهایی می زند که ذهن هواداران را مشغول کند. در این بین هواداران هم باید مراقب باشند و تحت تاثیر قرار نگیرند.

عضو کمیته استیناف با تاکید بر اینکه کمیته اخلاق باید زودتر و جدی تر به این مسائل ورود کند گفت:

به نظر من این کمیته می تواند بیشتر ورود کند البته شاید آنها هم عقایدی دارند که من از آن بی اطلاع هستم. رسانه ها باید از کمیته اخلاق پیگیر باشند و آنها راحت تر می توانند به این مسائل پاسخ بدهند.

دادرس تاکید کرد:

فوتبال و ورزش جدای از جامعه نیست. هر چیز که در جامعه رخ می دهد در فوتبال هم همان اتفاق می افتد. نمایندگان محترم مجلس چه کاری کردند که کشور دچار چنین مشکلاتی شده است. حالا این نفرات به فوتبال هم ورود کرده اند. زمانی که ما کار می کردیم عاشق کارمان بودیم ولی الان برخی با یک حکم می آیند و با یک حکم هم می روند. همین مدیران در یک روز به 3-4 شبکه می رود و مرتب مصاحبه می کند.

وی تاکید کرد:

برای دیده شدن راه های مختلفی وجود دارد. وقتی این موضوع شیرین شود زیر زبان مدیران مزه می کند و اینگونه می شود که یک مدیر به 3-4 شبکه می رود.از رسانه ها هم می خواهم با هر کسی مصاحبه نکنند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیران فوتبال کمیته اخلاق مهدی دادرس رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان