Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد استاد حوزه علمیه در مراسمی که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر امام زمان (عج) گفت: امام زمان (عج) در مسیر طاعت و بندگی خداوند قرار دارد و کسی که بخواهد با حضرت ارتباط معنوی برقرار کند باید در مسیر بندگی و طاعت حقیقی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه اطاعت از عبادت بالاتر است و عبادت تنهایی کافی نیست، عنوان کرد: شرط دیگر برای ارتباط معنوی با امام زمان (عج) اخلاص است یعنی این عبادت و اطاعت باید خالص و قربه الی الله باشد.

حجت الاسلام فرحزاد بابیان اینکه حضرت مهدی (عج) در جامعه حضور دارند، ولی ظاهر نیستند و تنها خواص می‌توانند حضرت را ملاقات و مشاهده کنند، عنوان کرد: بنا بر اسرار و حکمت الهی امام زمان (عج) در غیبت به سر می‌برند و تا زمان معینی که خداوند اذن ظهور دهند از دیدگان عموم مردم غائب هستند، عموم مردم از دسترسی و مشاهده‌ای که منجر به شناخت حضرت شود محروم هستند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: اطاعت یعنی طوق بندگی بر گردن آویختن و در مقابل خودپرستی و هواپرستی قیام کردن، شیطان ۶ هزار سال عبادت خداوند را کرد، اما اطاعت نداشت، چون زمانی که موردسنجش الهی قرار گرفت در امتحان اطاعت مردود شد.

او تصریح کرد: برای پیوند ارتباط قلبی با امام زمان (عج) در کلام نورانی امام حسن عسکری (ع) بیان‌شده و کسی که بخواهد به این دریای بیکران متصل شود باید این دو شرط را انجام دهد.

استاد حوزه علمیه یادآورشد: امام زمان (عج) در مسیر طاعت و بندگی خداوند قرار دارد و کسی که بخواهد با حضرت ارتباط معنوی برقرار کند باید در مسیر بندگی و طاعت حقیقی قرار گیرد و اطاعت از عبادت بالاتر است و عبادت تنهایی کافی نیست.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاد حوزه علمیه قم حرم حضرت معصومه ارتباط معنوی استاد حوزه علمیه ارتباط معنوی امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است