Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنی مقدم با بیان اینکه نهادهای مرغداران به صورت عادلانه توزیع می شود، گفت: ۷۵ درصد نهادهای مورد نیاز مرغداران با ارز دولتی تامین می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  «اسفندیان حسنی مقدم» امروز(5 آبان) در جلسه تنظیم بازار استان، با اشاره به برنامه ریزی به عمل آمده برای کنترل بازار، اظهار داشت: در این راستا خروج هرگونه موادخام دام سنگین، سبک، مرغ زنده و کشتار شده از استان تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به ارائه نهادها با ارزی دولتی به مرغداری ها، افزود: ۷۵ درصد نیاز نهاده‌ای مرغداران استان با ارز دولتی تامین شده وبین مرغداری ها توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه نهادها به صورت عادلانه در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: مرغداری‌ها موظف هستند در قبال دریافت نهاده‌های دان، مرغ زنده را به شهرستان حوزه خود تحویل دهند.

 

حسنی مقدم تصریح کرد: بنابراین مرغداری ها در پایان هر دوره پرورش، موظف به عرضه مرغ زنده به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان به کشتارگاه‌ها هستند.

 

وی اذعان داشت: در صورت عرضه نکردن مرغ و ارسال آن به خارج از استان، فهرست مرغداران در اختیار معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار و برخوردهای حاکمیتی صورت می گیرد.

 

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان تصریح کرد: انتظار می رود مرغداران جهت پایداری تولید و بهره‌مندی از حمایت‌های جهاد کشاورزی همراهی و همکاری لازم را در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار داشته باشند .

 

وی همچنین از نظارن مستمربر فعالیت مرغداری ها خبر و بیان کرد: اتحادیه مرغداران نیز باید تحویل مرغ زنده به کشتارگاه‌ها را پیگیری کند.

 

حسنی مقدم اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان نیز پیگیری تخصیص روزانه ۴۰ تن مرغ منجمد را انجام دهد و تا ۱۵ آبان‌ ماه حدود ۵۰۰ تن مرغ منجمد را توزیع کند که اولویت توزیع باید در محله های کم بضاعت باشد.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرغ مرغداری نظارت مرغداری ها حسنی مقدم مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت