Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فراهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیشتر فعالیت مراکز آموزشی از جمله مدارس، دانشگاهها و حوزه‌های علمیه در این شهرستان به صورت مجازی و غیرحضوری گردید.

وی ادامه داد: ادارات و نهادهای خدمت رسان و مراکزی مانند پمپ بنزین، نانوایی و دیگر اصناف ضروری به فعالیت خود ادامه خواهند داد اما اصناف گروه های ۲، سه و چهار مدت دو هفته تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار درگز گفت: دادستانی درگز نیز اعلام کرد با متخلفینی که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند مطابق قانون برخورد خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان درگز نیز گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی ها مانند سایر اصناف موظف به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سوار کردن مسافر هستند.

حمیدرضا سلیمی افزود: از ابتدای شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تاکنون در این شهرستان ۳۱ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با بیماری کووید ۱۹ در مناطق شهری بسته شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون ۵۱ نفر در شهرستان درگز بخاطر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده و نتیجه آزمایش کرونای افزون بر ۷۰۰ نفر نیز مثبت شده است.

مرکز شهرستان ۷۵ هزار نفری درگز در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.

درگز مرکب از چهار بخش مرکزی، لطف‌آباد، چاپشلو و نوخندان، ۱۳۹ روستا دارد. ۳۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.

درگز از شمال هم مرز با کشور ترکمنستان است.

براساس آخرین امار رسمی تاکنون ۵۷۴ هزار و ۸۵۶ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۳۷ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۲ هزار و ۹۵۳ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۴۵۹ هزار و ۲۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها کرونا تعطیلی مدارس اصناف درگز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تعطیلی مدارس اصناف درگز کرونا تعطیلی مدارس اصناف درگز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است