Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:02:38 GMT

توجه به مناطق محروم از اولویت های بنیاد برکت است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۵۱۷

توجه به مناطق محروم از اولویت های بنیاد برکت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر دوشنبه در آئین بهره‌برداری مدرسه ۶ کلاسه شهید میرنیا طوسکلا نکا به همت خیران و بنیاد برکت در خوزستان، افزود: فعالیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بسیار ارزشمند است و این دستاوردها باید در جامعه اطلاع رسانی شوند.

وی افزود: بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و نهادهایی که زیر مجموعه مقام معظم رهبری قرار دارند، خدمات بسیاری را به جامعه ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خوزستان در حوزه‌های احداث مدرسه، مسجد، مراکز بهداشت و ایجاد شغل فعالیت‌های مؤثری را انجام داده است که قابل‌تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران همچنین توجه به مناطق محروم و کم برخوردار را از اولویت‌های بنیاد برکت دانست و بیان کرد: امیدواریم خیران و مؤسسه‌های خیریه هم با اولویت سنجی، نیازهای واقعی را برطرف و متناسب با محرومیت‌ها کمک رسانی کنند.

نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور هم در سخنانی از توزیع ۱۳ هزار لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزارتومان و ۲۰ سری جهیزیه به ارزش هر جهیزیه ۲۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: کمک رسانی به محرومان از وظایف مهم ما در محرومیت زدایی است.

عبدالله مردانیان افزود: امسال یک میلیون بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان کم برخوردار کشور توزیع می‌شود.

وی گفت: تلاش برای رفع مشکلات محرومان در نقاط مختلف و سرفصل‌های مدرسه سازی، مسجدسازی، جهیزیه، لوازم التحریر، اقتصادی و عمرانی از برنامه‌های مهم ماست که اجرایی شده و می‌شود.

کد خبر 5056775

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه ساری بنیاد برکت ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان نیروی انتظامی کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر مراسم عزاداری بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر