Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:59:18 GMT

وضعیت مهار کرونا در تویسرکان راضی‌کننده نیست

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۹۲۴

وضعیت مهار کرونا در تویسرکان راضی‌کننده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سیدرسول حسینی بعد از ظهر امروز در ستاد مبارزه با کرونا در محوطه فرمانداری با تاکید بر رعایت پروتکل ها و فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار کرد: مردم باید برای مهار کرونا پای کار بیایند وگرنه از حالت هشدار خارج نخواهیم شد.

وی ورود هیات های مذهبی با محوریت اداره تبلیغات اسلامی در راستای همیاری با مجموعه ستاد کرونا را خواستار شد و افزود: بنده از گزارش اکیپ‌های ۱۶گانه برای مهار کرونا در شهرستان راضی نیستم باید کار را جدی بگیریم چراکه ویروس با کسی شوخی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه برخی از کارکنان ادارات به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اظهار کرد: مدیران باید بر رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی کارکنان و ارباب رجوع نظارت کامل داشته باشند.

وی با اشاره به محصور بودن آرامستان‌های سه شهر و روستاهای شهرستان گفت: برای محصور کردن آرامستان مرکز شهر تویسرکان اعتبار گذاشتیم، موافقت‌نامه آن را هم مبادله کردیم مسوولان تا اجرای این طرح خیابان‌های منتهی به آرامستان را مسدود و تابلوهای راهنمایی و رانندگی هم نصب شود.

حسینی با تاکید بر اینکه وضعیت کرونا در شهرستان مطلوب نیست، به گلایه  مردم از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در برخی بانک‌ها اشاره کرد و گفت: بانک‌ها رعایت نکنند تعطیل می‌شوند.

وی از تعطیلی مراکزی چون اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی، آبمیوه‌فروشی‌ها و طبخ غذا، اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها، بازارهای موقت، خدمات چاپخانه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مدارس، استخرها و... تا آخر هفته تعطیل هستند تاکید کرد: با کسی تعارف نداریم باید طبق مصوبات ستاد کرونا در سطح شهرستان عمل شود در غیر این صورت بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

فرماندار تویسرکان خواستار ضدعفونی کردن معابر توسط شهرداری‌ها شد و گفت: تمرکز خرید در بازار تا ساعت دو در شهر تویسرکان و بعداز ظهر در شهر سرکان است بنابراین نظارت کامل بر بازار  سرکان باید مستمر انجام شود.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا تویسرکان بانک ها بازار فرماندار تویسرکان سیدرسول حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، عباس سارانی در جلسه مدیریت بحران شهرستان زیرکوه گفت: در حال حاضر تمامی سدهای استان در وضعیت پایدار و سالم هستند و ورودی و خروجی به مخازن سدها به صورت لحظه ای کنترل شده و برای مهار سیلاب های احتمالی آمادگی کامل را دارند. 

سارانی با تکذیب خبر شکسته شدن سد در این استان گفت: سازه‌‌های کوچکی که برای مهار آب و سیلاب احداث می‌شود، سد نیستند بلکه بند خاکی نامیده می‌شوند. 

وی با بیان اینکه دو بند خاکی در حاجی آباد بر اثر سیلاب دچار خسارت شدندافزود: این بندها در ده‌های گذشته بنا به درخواست مردم و با مشارکت آنان توسط نهادهایی غیر از وزارت نیرو احداث شده بودند، که این شرکت در خصوص پایداری و بهره برداری اینگونه بندها به متولیان آن تأکیدات و تذکرات لازم را اعلام کرده است.

سارانی با اشاره به بارندگی بی سابقه 60 میلیمتری در 24 ساعت گذشته در شهرستان زیرکوه گفت: در حوزه شهرستان زیرکوه سد مخزنی حاجی آباد با حجم مخزن 4 میلیون و 700 هزار متر مکعب وجود دارد که بر اثر بارش های اخیر 2 میلون و 700 هزار متر مکعب آبگیری شده و برای مهار سیلابهای بعدی هیچگونه مشکلی ندارد.

دیگر خبرها

  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان