Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از حمله هوایی روسیه به پایگاه "فیلق الشام"، که تحت حمایت ترکیه است در حومه شمالی ادلب و کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از عناصر این گروه تروریستی خبر دادند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از العالم، منابع رسانه‌ای در حومه ادلب، امروز اعلام کردند، جنگنده‌های روسیه صبح امروز مراکز نظامی گروه تروریستی فیلق الشام را در منطقه "جبل الدویله" در حومه "کفرتخاریم" هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین منابع تصریح کردند، حملات هوایی روسیه غافلگیرکننده بود و منطقه نظامی "معسکر" در منطقه جبل الدولیه را هدف قرار داد که در نتیجه آن، دست‌کم 57 تروریست کشته و بیش از یک‌صد تن دیگر زخمی شدند.

مرکز موسوم به "دیده‌بان حقوق بشر سوریه"- وابسته به معارضان- با تایید این خبر، تصریح کرد که آمار کشته‌ها با توجه به شمار زیاد زخمی‌ها، در حال افزایش است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشته و زخمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس: حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید

فارس نوشت: غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.


طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

 
جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • فارس: حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان و هلاکت دو تروریست
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ حمله موشکی به سدیروت+فیلم
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری