Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پس از انتشار حکم قطعی صادره از سوی کمیته انضباطی میان باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور تبریز و رشید مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته این تیم و فعلی استقلال، شاهد بی‌اخلاقی رسانه‌ای از سوی باشگاه محترم تبریزی در صدور بیانیه رسمی بودیم که در آن صریحاً به اتهامات و عناوینی به اشخاص ثالث منتسب شده که ذکر مطالبی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- اتهام تبانی نیازمند مدارک و مستنداتی است که به طور قطع مسوولان باشگاه تراکتور باید در دادگاه آن‌ها را ارائه دهند. اقدامات حقوقی در این زمینه از سوی باشگاه استقلال آغاز شده و قطعا تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد. 

۲- ظاهرا سکوت نجیبانه باشگاه استقلال قبل و بعد از فینال جام حذفی باعث این فضا شده که برخی باشگاه‌ها به خود اجازه دهند به جای پاسخگویی به هواداران‌شان، باشگاه استقلال را مورد حملات خود قرار دهند.

۳- مسوولان باشگاه تراکتور و سرمربی وقت این تیم قبل از فینال جام حذفی هم با انتشار اخباری مبنی بر تلاش‌های پشت پرده برای قهرمانی استقلال، جو مسمومی را ایجاد کرده بودند و در نتیجه، این جو مسموم باعث اشتباهات محرز داوری علیه استقلال و به نفع تراکتور شد.

۴- در پرونده حقوقی میان رشید مظاهری و باشگاه تراکتور، رکن قضایی ذی‌صلاح بعد از شنیدن اظهارات طرفین و مشاهده مستندات اقدام به صدور حکم کرده و بهتر است مالک باشگاه تراکتور ضمن جلوگیری از اقدامات برخی مدیران این باشگاه که به مسموم‌سازی فضای فوتبال و دامن زدن به حواشی و نهایتا منجر به خسارت به فوتبال کشور می‌شود، اقدام به بررسی دلایل محکوم شدن باشگاه خود کند.

۵- مدیریت، رفتار حرفه‌ای، اخلاق‌گرایی، احترام به قوانین و احکام ارکان قضایی نه تنها ارزش بلکه یک ضرورت است. پس بهتر است مدیران باشگاه تراکتور با شجاعت به جای پنهان کردن خود در پشت بیانیه‌ها و اتهام‌پراکنی به دیگران، صادقانه به هواداران خود توضیح دهند چگونه و توسط چه کسی متن قرارداد جعل شده است؟
انتساب اتهام به همه، حتی به ارکان قضایی فدراسیون، جهت برائت خود، روش قانونی و صحیحی برای توجیه اعمال و اقدامات اشتباه گذشته نیست.

۶- به مسوولان باشگاه تراکتور یادآور می‌شویم پیش‌تر در خصوص دروازه‌بان وقت خود هم ادعاهایی مشابه انجام داده بودند که در نهایت منجر به شکست‌شان شد و این تیم تراکتور بود که پس از آن ادعا نه تنها از کورس قهرمانی بلکه از کسب سهمیه آسیایی هم بازماند. مطمئنا باشگاه تراکتور و هواداران پرشورش شایسته مدیرانی هستند که مشکلات و اشتباهات خود را می‌پذیرند و در صدد حل آن‌ها برآیند نه کسانی که تا وقتی اوضاع بر وقف مرادشان است، همه چیز را خوب می‌بینند و در اولین شکست، به اتهام زنی علیه دیگران مشغول می‌شوند.

۷- بار دیگر تاکید می‌کنیم باشگاه استقلال حق تعقیب قانونی به حقوق تعرض شده خود از سوی باشگاه تراکتور از مراجع ذی‌صلاح را برای خود محفوظ دانسته و از طرق صحیح قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

منبع: باشگاه استقلال برچسب‌ها تراکتورسازی باشگاه استقلال محمد رشید مظاهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی باشگاه استقلال محمد رشید مظاهری تراکتورسازی باشگاه استقلال محمد رشید مظاهری اخبار کنکور باشگاه استقلال باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی

هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

 

 

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن