Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@03:03:47 GMT

آخرین وضعیت پرونده کالدرون و دستیارانش

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۹۲۹

آخرین وضعیت پرونده کالدرون و دستیارانش

امیرعلی حسینی درباره آخرین وضعیت پرونده گابریل کالدرون و دستیارانش اظهار کرد: تصمیم باشگاه بر این قرار گرفت که پرونده اینیگو را با توجه به مطالبه‌ای که دارد از چرخه رسیدگی در دادگاه داوری ورزش خارج سازیم. به این ترتیب اقدامات برای رسیدگی به استیناف‌خواهی در CAS در مورد پرونده‌های آقایان کالدرون و خوآکین دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره روند اقدام‌های انجام شده، ادامه داد: لوایح باشگاه پرسپولیس در مورد آقای کالدرون و دو دستیار ایشان توسط بخش بین‌الملل و حقوقی باشگاه، تنظیم و در تاریخ ۲۲ اَمرداد با رعایت موازین، ارسال شد که در نهایت بدون وارد شدن ایراد شکلی، از سوی دادگاه داوری ورزش پذیرفته و ثبت گردید.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در مرحله بعدی باید برای پرونده‌ها داور انتخاب می‌شد. در نهایت از طرف دادگاه داوری ورزش اعلام شد که در صورت موافقت طرفین با توجه به تشابه پرونده‌ها، هر سه مورد توسط یک داور بررسی شود که مورد موافقت ما و آقای کالدرون و دستیاران ایشان بود. به این ترتیب، پس از واریز هزینه از سوی باشگاه پرسپولیس، رییس دایره استیناف دادگاه داوری ورزش، داور پرونده را معرفی کرد که از سوی هیچ یک از طرفین ایرادی به وی وارد نشد. داور تعیین شده نیز، با پر کردن فرم‌ها، پرونده‌ها را پذیرفت.

او افزود: البته در مرحله واریز هزینه‌های دادرسی، بنا بر تصمیم باشگاه قرار شد مطالبه حدود ۷۰ هزار دلاری آقای اینیگو با توجه به میزان آن و همچنین اسناد مالی باشگاه، خارج از پروسه CAS پرداخت شود. به این ترتیب برای دو مورد دیگر هزینه‌ها پرداخت شد تا پرونده مذکور از دستور کار خارج شود. بر این اساس وکیل آقای اینیگو روز ۲۲مهر، نامه‌ای را ارسال کرد و خواهان آن شد که مطالبات موکلش تا ۲۲ آبان پرداخت شود و شماره حسابی را هم در این نامه معرفی نمود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کالدرون ورزش پرسپولیس کالدرون پارسی خبر دادگاه داوری ورزش پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از تساوی ملوان و استقلال خوزستان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، میلاد باقری، مدافع ملوانی‌ها نسبت داوری و شرایط زمین مسابقه معترض بود.

باقری در خصوص لحظه باز شدن دروازه ملوان گفت: آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم اما نمی‌دانم چرا ۳،۴ هفته است گل‌های عجیبی می‌خوریم. کارشناسان می‌گویند گل‌ها خطا است اما باز هفته بعد همان اتفاق میافتد. او ادامه داد: شما صحنه گل را ببینید، کاملا دفاع ما را شارژ کردند و همان توپی که داور خطا نگرفت، وارد دروازه ما شد. بازیکنان ما را چندین بار زدند و داور خطا اعلام نکرد.

او در ادامه با اشاره به وضعیت بد زمین گفت: چمن فوق‌العاده بلند بود. ما بازیکنان با پای خودمان پول درمیاریم. در این چمن ما مصدوم می‌شویم و خطرناک است. فدراسیون و سازمان لیگ نظارتی داشته باشند. چمن خراب و بلند بود، نه فقط تیم ما، بلکه تیم خودشان هم آسیب می‌بیند؛ بازیکن مصدوم شود تمام زندگی‌‌اش از بین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • جلوگیری پلیس پاراگوئه از کتک‌زدن داور با گلوله!
  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!