Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:40:27 GMT

فارس من| فعالیت ۱۰ واحد فراوری کشمش در قوچان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۷۳۸

فارس من| فعالیت ۱۰ واحد فراوری کشمش در قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای تحت عنوان «عدم وجود واحدهای فرآوری کشمش در قوچان» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر اینکه کشمش تولیدی در این شهرستان ازنظر مواد معدنی و غذایی یکی از بهترین نمونه‌های کشمش تولیدی است، گفت: ۱۰ واحد فراوری کشمش در قوچان فعال هستند که این واحدها پس از بسته بندی قریب به ۱۲ هزار تن کشمش تولیدی را صادر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد کنعانی بابیان اینکه بیش از ۵ هزار نفر نیز به‌صورت مستقیم در این واحدها فعالیت دارند، افزود: ازنظر فراوری کشمش مشکلی در این شهرستان وجود ندارد و به استانداردهای لازم رسیده‌ایم اما باید برخی وسایل و تجهیزات در این حوزه به‌روزرسانی شود.

وی با اشاره به اینکه از سرمایه‌گذاری بیشتر در این زمینه استقبال می‌شود، بیان کرد: مجوز دو گرمخانه برای فراوری و بسته بندی کشمش نیز در سال جاری صادرشده تا فعالیت جدی‌تری در این حوزه صورت بگیرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: کشمش قوچان فراوری انگور انگور قوچان احمد کنعانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان