Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصمت بدخشان روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح شامل آن دسته از  کودکان پنج سال تمام است که تاکنون در سامانه سناد، ثبت نام نکرده و مراجعه ای برای آموزش های پیش دبستانی نداشته اند. 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تا کنون سه هزار و ۱۷۶ نفر، معادل حدود ۱۷ درصد از نوآموزان خراسان شمالی در سامانه سناد ثبت نام کرده اند و مابقی، مراجعه ای نداشته و برای ثبت نام اقدام نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شمار پیش دبستانی های استان ۱۹ هزار و ۵۶۱ نفر برآورد شده است افزود: در این طرح تلاش داریم تا جذب نوآموزان حداکثر باشد و وحدت رویه و توسعه عدالت آموزی برای نوآموزان به صورت رایگان محقق شود. 

بدخشان گفت: برای اجرای این برنامه، دبیرخانه با عضویت ۱۰۰ نفر تشکیل شده است و برای آموزش های مجازی، محتوای الکترونیکی در دستور کار است علاوه بر آن، برای والدین هم مطالب آموزشی تهیه می شود تا در این زمینه راهنمایی های لازم را فرا گیرند. 

وی خاطرنشان کرد: پس از احراز هویت افراد در سامانه سناد، اگر ستاد ملی کرونا مجوز دهد، طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کودکان پیش دبستان هم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

بدخشان خاطرنشان کرد: در این طرح، قرار است آموزش از طریق صدا و سیما و نیز شبکه شاد انجام شود و گواهینامه اتمام دوره برای نوآموزان شرکت کننده در پیش دبستانی های مجاز صادر می شود. 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سنجش لازمه ارائه آموزش به پیش دبستانی ها است اما به علت شرایط کرونا، نیاز است تا ستاد مبارزه با کرونا در این زمینه تصمیم گیری کند. 

امسال با توجه شرایط کرونا، خانواده ها نگران شرایط بوده و به همین لحاظ استقبالی از ثبت نام در پیش دبستانی نکرده اند. 

برچسب‌ها پیش دبستانی بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیش دبستانی بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت پیش دبستانی بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت اخبار کنکور خراسان شمالی پیش دبستانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه