Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان :  «کرم گودرزی»  با صدور پیامی نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد،

 در متن پیام آمده است :

حال که موج سوم کرونا و همه گیری ناشی از این ویروس منحوس به طرز کاملا مشخص در کشور شیوع پیدا کرده و متاسفانه آمار فوتی های منتج از همه گیری رو به افزایش است با امعان نظر و توجه ویژه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی صادره از ستاد ملی کرونا و تاکیدات ریاست محترم جمهوری، استاندار محترم و از همه مهمتر رهنمودها و دستورات عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب که عمل به فرامین معظم له برای همه ما تکلیف دینی و شرعی می باشد، انتظار دارم موارد ذیل کما فی السابق و با حساسیت بیشتر مورد توجه قرار گرفته و ان شاالله که به حول قوه الهی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس در آینده نزدیک باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- نیروهایی که با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت مرخص اجباری و دورکاری هستند در زمان مرخصی حتی المکان در منزل بمانند و فاصله گذاری اجتماعی را بدقت رعایت کنند

۲- همکارانی که در محل کار حضور دارند بطور جدی دستورالعمل های بهداشتی  فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

۳-  همکاران با هرگونه علائم  بیماری covid ۱۹   (از قبیل سردرد، سرماخوردگی و ... ) با هماهنگی منابع انسانی به محل کار مراجعه نکنند و می بایست بلافاصله به مراکز بهداشتی مراجعه نماید

۴-  تمامی همکاران و اعضا محترم خانواده شان که به تشخیص مراکز بهداشتی مبتلا به کرونا هستند بلافاصله مشخصات خود را در سامانه پایش کرونا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به آدرس  اینترنتی nocorona.ir ثبت و پیگیری نمایند

۵- با توجه به اینکه حضور ارباب رجوع در ادارات و سازمان مرکزی طبیعی میباشد کلیه مراجعه کنندگان باید پروتکل های بهداشتی(الزام استفاده از ماسک) را رعایت و خدماتی که از طریق دفاتر خدمات الکترونیک دولت قابل انجام میباشد توسط دفاتر مذکور انجام شود. ( رعایت تکریم ارباب رجوع الزامی است)

۶- با توجه به شیوع ویروس در سطح جامعه، همکاران تا حد امکان در اجتماعات و مراکز پر جمعیت تردد نکند

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن رعایت دستور العمل های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال در آینده نزدیک شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم و همکاران و خانوادهای محترم در صحت وسلامت کامل باشند.

48

کد خبر 1448037

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم

وزیر امور خارجه مالی در دیدار با امیرعبداللهیان با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در ادامه ملاقات‌های خود در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی، در دیدار با «عبدالله جوپ» وزیر امور خارجه کشور ‎مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی با ابراز خرسندی از سفرش به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تأکید کرد ما از پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

کد خبر 750585

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب