Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 6 آبان) با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند موافقت کردند. 

سید محمد مولوی نماینده آبادان به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص در این باره گفت: سازمان منطقه آزاد اروند، مرداد ماه سال ۸۴ در کنار رودخانه‌های کارون و اروند و در مجاورت عراق و نزدیک شهر بصره و کویت شروع به کار کرد اما حاصلی جز فقر، گرانی و خرابی به بار نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نرخ بیکاری در آبادان و خرمشهر گفت: ما نمی‌گذاریم این خاک جولانگاه کرکسان شود و دست‌های آلوده مدیریت آبادان و خرمشهر را به دست گیرند و اینجا محل مانور اختاپوس‌های سیاسی و اقتصادی شود.

نماینده آبادان در مجلس افزود: روش ملوک الطوایفی و ارباب رعیتی در این منطقه آزاد به کار بسته شده و شاهد انحرافات گسترده و تنوع و تکثر تخلفات در آن بوده‌ایم.

مولوی با قرائت بخشی از گزارش دیوان محاسبات مدعی شد: مسئولین ارشد منطقه آزاد با وثیقه‌های میلیاردی آزاد و مشغول فعالیت هستند. دلیل این مصونیت چیست؟

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی عملکرد نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید

رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: یکی از دختران شناگر این جزیره در رقابت‌های شنای آزاد جنوب کشور موفق به کسب پنج مدال طلا و نقره شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، رضا ذاکری امروز ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزشی قشم، اظهار داشت: رقابت‌های شنای آزاد جنوب کشور در رده سنی 11 تا 12 سال دختران با حضور بیش از 50 شناگر از استانهای هرمزگان، فارس، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد.

وی افزود: «آسنا صادقی»، شناگر منطقه آزاد قشم با مربیگری مریم دانش‌پرور و ارغوان پارسا، در پایان این رقابت‌ها در رشته‌های 100 متر انفرادی، 400 متر گروهی و تیمی موفق به کسب مدال طلا و در رشته‌های 50 متر و 200 متر انفرادی موفق به کسب مدال نقره شد.

رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه اولین تیم شنای دختران منطقه آزاد قشم با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی و گردسگری این سازمان تشکیل شده و در این رقابت‌ها حضور یافته، گفت: در تلاشیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات ورزشکاران قشم در بخش تجهیزات و اماکن ورزشی و حضور مربیان برجسته کشوری را برطرف کنیم تا بتوانیم گامی موثر در جهت کمک به اعتلای ورزش این جزیره برداریم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)