Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:49:26 GMT

انبار کود شیمیایی احتکاری در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۳۲۵۴

انبار کود شیمیایی احتکاری در مهاباد کشف شد

سرهنگ سردار علیزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر انباشت انواع کود شیمیایی در یکی از مناطق مهاباد، پیگیری موضوع با هماهنگی اداره‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی محل مورد نظر موفق شدند ۷۰ تُن کود شیمیایی و ۲۰ تُن مواد اولیه کود شیمیایی قاچاق را که فاقد هرگونه مجوزی بود کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد اظهار داشت: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تکمیل بازرسی پرونده تحویل مراجع قضایی داده شد.

سرهنگ علیزاده تاکید کرد: کشاورزان در امر خرید سموم و کود به خصوص کود مایع باید از فروشندگی‌های مجاز مورد اعتماد و دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی خرید کنند تا گرفتار افراد سودجو و فرصت‌طلب نشوند.

وی همچنین از مردم خواست هرگونه فعالیت در زمینه تهیه، تولید و توزیع نهاده‌های شیمیایی به صورت غیرمجاز را به جهاد کشاورزی و یا مراتب را از طریق تلفن ۱۰۰ پلیس گزارش کنند.

تیرماه سال جاری نیز انباری حاوی چهار تن انواع سموم و کودشیمیایی کشاورزی غیرمجاز و تقلبی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در مهاباد با گزارش‌ مردمی شناسایی و با همراهی نیروی انتطامی توقیف شده بود.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده و دارای بیش از ۸۰ هزار هکتار اراضی مستعد کشاورزی و باغی است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق انتظامی مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی