Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزار بسته فرهنگی از سوی کانون پرورش فکری برای استفاده کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

قدس آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری، یک‌ هزار بسته‌ فرهنگی از سوی بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب پویش «لبخند مهر و امید» برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم‌برخوردار استان سیستان و بلوچستان آماده‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته‌های فرهنگی شامل کیف، کفش، نوشت‌افزار، سرگرمی و... است که بسیج کانون با کمک تعدادی از افراد خَیر آن را آماده‌سازی کرده و اولین مرحله آن روز ۶ آبان ماه ارسال می‌شود.

به گفته‌ قاسم تنها، مدیر دفتر مرکزی حراست و فرمانده بسیج کانون، این اقدام به دنبال انتشار فیلمی از نیازهای دانش‌آموزان مدرسه‌ عاشورای «گواتامک» استان سیستان و بلوچستان در فضای مجازی در قالب نذر فرهنگی از سوی بسیج کانون صورت گرفت.

وی افزود: همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام جعفر صادق (ع) تصمیم گرفتیم نوشت‌افزار و لوازم تحصیل یک‌ سال کودکان و نوجوانان مدرسه‌ی عاشورای «گواتامک» استان سیستان و بلوچستان را فراهم‌ کنیم.

فرمانده بسیج کانون ضمن قدردانی از مدیرعامل، معاونان، مدیران‌کل و اعضای بسیج کانون یادآور شد در این امر خیر تعدادی از خیران محمدرضا زیلویی، امیر ورجینی و امیر رادسعید نیز در تهیه و تدارک این بسته‌های فرهنگی با کانون همکاری کردند.

مهدی مشفق معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری نیز در برنامه‌ی آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی اهدایی کانون به کودکان مناطق کم‌برخوردار کشور ضمن قدردانی از این حرکت انسان‌دوستانه گفت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور چنین اقدام‌هایی بسیار ارزش‌مند است و معاونت توسعه‌ی کانون نیز آماده حمایت و پشتیبانی از چنین برنامه‌هایی است.

ویژه‌برنامه‌ آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار کشور در کانون با حضور جمعی از مسوولان ستادی و اعضای بسیج کانون روز ۵ آبان ۱۳۹۹ در ساختمان شهید ملک‌شامران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان خالداسلامبولی تهران برگزار شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسته فرهنگی توزیع بسته فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان مناطق محروم سیستان و بلوچستان مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری بسته های فرهنگی کم برخوردار آماده سازی بسیج کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است

مهدی نوید ادهم   در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان، این استان را استانی با موقعیت استثنایی در نظام حکمرانی کشور عنوان کرد و گفت: این استان دارای فرصت‌ها و تهدیدهای متعددی است.

وی مهمترین فرصت‌های سیستان و بلوچستان را نیروی انسانی، منابع و تاریخ پر افتخار این استان بیان کرد و افزود: تهدید عدم توسعه یافتگی استان و رنج مضاعف مردم در این مقوله را نیز نباید فراموش کرد.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: آموزش و پرورش نقاط آسیب پذیری دارد که یکی از مصادیق آن در سیستان و بلوچستان فاصله معنادار شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی با میانگین کشوری است.

وی بیان کرد: این کمیسیون با هدف کمک به شاخص‌های آموزشی و تربیتی و فضاها، کارگروه خاص سیستان و بلوچستان را تشکیل داده و به دنبال بهره‌گیری از ایده‌ها، اندیشه‌ها، افکار و برنامه‌های همه صاحب نظران در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی و کمک به مدارس این استان خواهد بود.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: یکی از بدیهیات در مسیر تحقق اهداف مدرسه یاری، لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ورود خیرین و گروه‌های جهادی در مناطق و شهرستان‌ها با هدف رعایت عدالت در این مقوله خواهد بود.

وی گفت: موضوع مهم و مورد انتظار خیرین در هر منطقه و شهرستانی، مشارکت، همراهی و پای کار بودن مردم در کنار آنان خواهد بود تا مقوله حضور خیرین عزیز اثربخش‌تر از گذشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام