Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در نشست مدیران استانداری البرز افزود: درکنار دریافت مجوز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد، طرح ساماندهی لکه های صنعتی ماهدشت، داشلیجه و شهرک صنفی شیخ آباد  البرز آغاز شده و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز جای خرسندی دارد که به واسطه تلاش های صورت گرفته در شهرک صنعتی اشتهارد، بنرها و آگهی های گسترده برای جذب پرشمار نیروی کار به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرک صنعتی اشتهارد واقع در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز دارای بیش از ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعال ، نیمه فعال یا در دست احداث است.  

شهبازی گفت: حفظ و ایجاد حتی یک فرصت شغلی در استان  البرز مغتنم است، از این رو با تشکیل کارگروه های تخصصی و حضور میدانی مسوولان مربوطه موظف و مامور به احصا، طرح و حل موانع تولید و صنعت البرز هستیم.

وی ادامه داد: در این زمینه طی ۲ سال اخیر شاهد تحولات شگرفی در ارتقا زیرساخت های شهرک های صنعتی البرز بودیم که آغاز عملیات اجرایی اولین پست ۴۰۰ کیلوولت برق در باغستان کرج و اخذ موافقت برای اجرای دومین پست برق نیز در زکی آباد البرز از جمله اقدامات بوده است.

شهبازی، آغاز اجرا  و سرعت بخشی به شبکه گازرسانی شهرک های صنعتی البرز از طریق پروژه انتقال گاز بویین زهرا - کرج و اخذ موافقت وزیر نیرو برای افزایش حق آبه البرز به میزان ۲۰ میلیون مترمکعب از سدهای استان از دیگر اقدامات صورت گرفته برای توسعه تولید و اشتغال استان نام برشمرد.

وی افزود: در آغاز سال جاری پس از مدتها پیگیری و بسیج ملی و استانی موفق به اخذ موافقت هیات دولت برای رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای تمام شهرک های صنعتی اشتهارد شدیم که یکی از دستاوردهای این اقدام معافیت های مالیاتی برای صنایع مستقر در شهرک های استان البرز بود.

 استان البرز با برخورداری از حدود  سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی یکی از قطب های صنعتی کشور بوده و بیش از ۱۵۰ واحد صنعتی این استان از صنایع شاخص ایران به شمار می روند.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران جهش تولید شهرک صنعتی البرز پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران جهش تولید شهرک صنعتی البرز وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران جهش تولید شهرک صنعتی البرز اخبار کنکور شهرک صنعتی اشتهارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد