Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@04:50:07 GMT

خط و نشان عجیب دیگو مارادونا برای انگلیس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۵۷۷۱

خط و نشان عجیب دیگو مارادونا برای انگلیس

اسطوره فوتبال آرژانتین می‌گوید آرزوی زدن گلی دیگر با دست راستش به تیم ملی انگلیس را دارد و از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان فوتبالیست‌هایی دست‌نیافتنی یاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیگو مارادونا در آستانه تولد ۶۰ سالگی‌اش در گفت‌وگو با نشریه «فرانس فوتبال» در مواجه با این پرسش که «بازیکنان مورد علاقه‌تان در نسل کنونی، کدام هستند؟»، گفت:

مسی و کریستیانو، کریستیانو و مسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دید من این دو در سطحی فراتر از دیگر فوتبالیست‌ها هستند. من کسی را نمی‌بینم که به آنها نزدیک شود. هیچکسی حتی به نیمی از دستاوردهای لیونل و کریس نخواهند رسید.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که «بهترین کادو در روز تولدتان چه چیزی می‌تواند باشد؟»، با اشاره به گلی که در جام جهانی ۱۹۸۶ با دست به انگلیس زد و آن گل بعداً به دست خدا معروف شد، باخنده اظهار داشت:

آرزو دارم این بار بتوانم با دست راست گلی دیگر به انگلیس بزنم.

مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین همچنین با اشاره به اینکه پس از کمک به ناپولی برای فتح جام یوفا در سال ۱۹۸۹ با المپیک مارسی به توافق رسیده بود اما کورادو فرلاینو، رئیس وقت باشگاه ناپولی در نهایت مانع جدایی وی شد، یادآور شد:

مدیران باشگاه مارسی با من تماس گرفتند و پیشنهاد دستمزد دو برابری را دادند. در آن زمان برای ناپولی بازی می‌کردم و فرلاینو، رئیس باشگاه به من گفت اگر ما فاتح جام یوفا شویم، اجازه جدایی‌ات را می‌دهم.

ماردونا در تکمیل صحبت‌هایش گفت:

برنارد تاپیه (رئیس باشگاه مارسی) و مایکل هیدالگو (مدیر باشگاه مارسی) حتی برای دیدن من و ارائه پیشنهاد به ایتالیا آمدند. وقتی ما با فتح جام یوفا به ناپل بازگشتیم، به فرلاینو گفتم “رئیس برای تمامی این سال‌های زیبا ممنونم، من دارم از ناپولی می‌روم”. همان موقع فرلاینو خودش را به نفهمی زد، مثل اینکه چیزی نمی‌فهمد. او عهدشکنی کرد و پایان داستان این بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسطوره فوتبال آرژانتین اسطوره فوتبال آرژانتین تیم ملی انگلیس کریستیانو رونالدو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به قرار گرفتن نام خود در لیست تحریم‌های ایران، اتهام‌های تکراری درباره نقش منطقه‌ای ایران را بر زبان آورد.

به گزارش ایسنا، «گرنت پایس» وزیر دفاع انگلیس روز جمعه و پس از قرار گرفتن نام خود در لیست تحریم‌های وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تهران را به «بی‌ثبات‌کردن منطقه» متهم کرد.

 وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

انگلیس در حالی ایران را به دامن زدن به ثباتی در منطقه متهم کرده که خود حامی اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه بوده و به همراه آمریکا چندین بار به خاک یمن حمله کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!