Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اهانت اخیر دولت فرانسه به ساحت رسول اکرم (ص) جمعی از دانشجویان و مردم، فردا، ۷ آبان در مقابل سفارت فرانسه تجمع خواهند کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، باتوجه به اهانت اخیر دولت فرانسه به ساحت رسول اکرم (ص) جمعی از دانشجویان و مردم، فردا، ۷ آبان در اعتراض به این توهین سازمان یافته به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، قرآن و ادیان الهی تجمع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تجمع به همت دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های تهران و با سخنران حجت الاسلام سرلک برگزار خواهد شد.


براساس اعلام برگزارکنندگان، تجمع مردم و دانشجویان فردا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با مداحی حاج امیر عباسی در خیابان نوفل لوشاتو، روبروی سفارت فرانسه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تجمع اهانت به پیامبر دولت فرانسه بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • سرکوب تجمع دانشجویان حامیِ فلسطین در فرانسه + فیلم
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا