Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد ستاری روز سه شنبه در جمع خیرین در موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) اردبیل افزود: سهم استان اردبیل در این پویش همدلی ۱۵ هزار پازل است که تاکنون بیش از ۲۰ درصد آن توسط مردم و خیرین خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از ۲ هفته پیش شروع شده و تا روز جمعه نهم آبان ماه ادامه خواهد داشت، بیان کرد:  امیدواریم خیرین در این فرصت باقیمانده با خرید پازل همدلی و مشارکت در این طرح در کمک به دانش آموزان نیازمند و بی‌‍بضاعت استان سهیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲ هزار دانش آموز در استان اردبیل تحت پوشش سازمان بهزیستی و ۱۰۰ دانش آموز نیز در مراکز اقامتی شبانه روزی بهزیستی نگهداری می‌شوند، اظهار داشت: تلاش می شود تا نیازهای تحصیلی این افراد از جمله لوازم التحریر، لباس، کیف و سایر اقلام به ویژه تبلت مورد نیاز آنها تامین شود.

او با بیان اینکه در این طرح ارزش هر قطعه پازل ۱۰۰ هزار ریال می‌باشد که به صورت نمادین پازل به نام اشخاص ثبت می‌شود، اضافه کرد: این طرح فرصت مغتنمی برای مشارکت مردم در این دوران سخت اقتصادی و کرونایی است تا فرهنگ احسان و نیکوکاری را به نمایش بگذارند.

ستاری ادامه داد: در این پویش، پازل نقشه ایران به ۶۰۰ هزار قطعه تقسیم شده که در نقشه هر استان، نمادهای میراث فرهنگی آن استان نقش بسته تا لوازم تحصیلی مورد نیاز ۶۰ هزار دانش‌آموز نیازمند و بی بضاعت در نقاط مختلف کشور تامین شود.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: علاقمندان، خیران و مردمی که می‌خواهند در این پویش شرکت کنند می‌توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰۰ هزار ریال در تامین لوازم التحریر و کوله پشتی و تبلت برای دانش آموزان سراسر کشور سهیم باشند.

وی با بیان اینکه کمپین پازل همدلی در اردبیل همزمان با سراسر کشور و با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش  سازمان بهزیستی برگزار می شود، افزود: مردم و علاقمندان برای مشارکت در این طرح خداپسندانه می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.puzzlehamdeli.ir اقدام به خرید پازل همدلی کنند.

برچسب‌ها اداره کل بهزیستی استان اردبیل اردبیل همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردبیل همدلی اردبیل همدلی اخبار کنکور استان اردبیل پازل همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم

آقای خبیر دوستدار محیط زیست، ۱۲ سال است که پرندگان را از بازار پرنده فروشان در شیراز خریداری می‌کند و به محیط زیست شان باز می‌گرداند.

او معتقد است پرنده نباید در قفس باشد، آن‌ها را به جای دور از دسترس انسان‌ها می‌برد و آزاد می‌کند.

این دوستدار محیط زیست بیان کرد: سال‌هاست با طبیعت مانوس است و آزاد کردن پرندگان نشانه دوستی و مهربانی او به طبیعت است.

آقای خبیر علاقه و احترامش به محیط زیست را به فرزندانش هم آموخته است، پسر او گاهی با پدر همراه می‌شود و آن‌ها علاوه بر آزادی پرندگان با جمع آوری زباله‌ها، دامن طبیعت را پاک می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی