Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:28:09 GMT

خرید بی آر تی برای هر کوچه در تبریز!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۱۷۸۱

خرید بی آر تی برای هر کوچه در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  غلامحسین مسعودی ریحان در سوال خود از شهردار تبریز اظهار داشت: سوال من، سوال تمام اعضای شورا و اهالی شهر تبریز است و میزان رضایت موکلان به عملکرد مجریان و پروژه های شهری وابسته است.

وی افزود: وظایف نمایندگان مجلس و شورای شهر تحقیق و نظارت است.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: برای قطار شهری تبریز از سال ۸۱ تا ۹۷ ، ۱۸۲۰ میلیارد داده‌ایم، از سال ۹۷ تا به امروز ۲ هزار و ۶۰۰میلیارد داده‌ایم که می‌توان با این پول برای هر کوچه یک بی آرتی خرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعودی ریحان اضافه کرد: بدبختی ما این است که حرف خود را نتوانسته‌ایم بزنیم و سوءمدیریت مدیران در بیشتر مواقع بر سر شورای شهر انداخته می‌شود.

وی بیان داشت: ما برای ۲هزار ۶۰۰ میلیارد در خط یک مترو تبریز چقدر پیشرفت داشته ایم؟

عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: تشکر می‌کنم از مدیران قطار شهری که بعد از تذکر ما، پله‌برقی در برخی ایستگاه‌ها احداث کردند.

مسعودی ریحان اضافه کرد: خط دوم مترو تبریز ۱۵ درصد پیشرفت دارد و حفاری آن متوقف شده است.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: خط سوم را شورا تصویب نکرده است و آقای شهردار نامه نوشته است ولی چون محرمانه است، نمی‌خوانم.

وی تصریح کرد: انتظار مردم از مسئولان شهری ساخت پل در دم منزلشان نیست آنها انتظار دارند پروژه های شاخص در زمان مشخصی که تعریف می شود به مرحله اتمام برسد.

مسعودی ریحان گفت: مردم از مسئولان سوال می کنند که زمان دقیق اعلام شود.

وی اضافه کرد: تریبون در اختیار یک نفر قرار نگیرد تا به همه اعضا زمان برسد و خواهشمندم آیین نامه رعایت شود.

عبداله تقی پور گفت: اگر موضوع سئوال از شهردار است باید شهردار پاسخگوی سوالات باشد، والا گزارش قطار شهری را بارها شنیده ایم.

وی گفت: در جلسه اختصاصی باید این موضوعات پیگیری شود.

در ادامه با توجه به اتمام زمان جلسه پاسخ به سوال عضو شورا به جلسه آتی موکول شد.
 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز نمایندگان مجلس عملکرد قطار عضو شورای شهر تبریز شهرداری تبریز مترو تبریز قطار شهری تبریز شهردار تبریز بی آر تی خبرگزاری فارس فارس تبریز مسعودی ریحان شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

یونس فاتح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد چهار نفر در روز بیست‌ویکم اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت ۸:۰۰ روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود؛ بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 747815

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور