Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به حمایت رئیس جمهوری فرانسه از اقدام یک نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) تصریح کرد: حمایت سوال‌برانگیز و ناموجه رئیس‌جمهور فرانسه از جسارت به ساحت پیامبر اسلام، که احتمالاً برای تحت شعاع قرار دادن برخی مشکلات بزرگ در سیاست داخلی این کشور انجام شده؛‌ به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در پی اقدام موهن نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) و حمایت امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه از این اقدام اسلام ستیزانه در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«بدیهیات اخلاق و انسانیت است. حمایت از اقدامات موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص)،‌ به بهانه دفاع از آزادی بیان،‌ بدون تردید اقدامی بدور از بلوغ و عقلانیت سیاسی است. آزادی بیان به معنای جواز نقض حقوق شهروندی و اصول اخلاقی نیست و اگر با مسئولیت‌پذیری همراه نشود، می‌تواند منجر به نفرت‌پراکنی، نقض حقوق دیگران و حتی در نهایت، به عنصری بر ضد خودش تبدیل شود.

حمایت سوال‌برانگیز و ناموجه رئیس‌جمهور فرانسه از جسارت به ساحت پیامبر اسلام، که احتمالاً برای تحت شعاع قرار دادن برخی مشکلات بزرگ در سیاست داخلی این کشور انجام شده؛‌ به هیچ عنوان قابل قبول نیست. از نتایج این اقدام گسترش نفرت‌پراکنی و تشدید اسلام‌هراسی است و دود آن بیش از همه به چشم مردم فرانسه خواهد رفت.

انتظار از دولتمردان فرانسه این است که‌ با درک شرایط،‌ مسئولانه گام بردارند و از تداوم چرخه توهین، تحریک و نفرت‌پراکنی که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان شده،‌ جلوگیری کنند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسلام هراسی رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6088292

دیگر خبرها

  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی