Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید نمازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فیلم به دعوت مدیر سی امین دوره جشنواره در بخش فضای باز «Tromso» بین المللی فیلم ۲۰۲۱ کشور نروژ به نمایش عمومی در خواهد آمد.

وی گفت:  فیلم کوتاه آبی نیست  به عنوان میهمان به نمایندگی از ایران در جشنواره نروژ نمایش داده می شود.

نمازی افزود: موضوع این فیلم بحران آب در روستاهای خراسان شمالی  و در ژانر کودک تولید شده است و در جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر نیز جایزه دوم به آن تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نمازی این فیلم در تابستان امسال نیز به جشنواره آتن راه یافت و هم چنین پس از درخشش در جشنواره‌های داخلی در بخش داوری سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان بنگلادش نیز پذیرفته شد.

وی افزود: آبی نیست در مهم‌ترین حضور جهانی خود به عنوان تنها نماینده ایران، به بخش مسابقه معتبرترین جشنواره بین المللی فیلم در حوزه آب و مسائل مربوط به آن، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه we art water اسپانیا راه یافت و در دو بخش بهترین فیلم کوتاه داستانی و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جایزه گرفت.

نمازی اظهار داشت: آبی نیست که سه سال پیش ساخته شد توانست در این مدت خوش بدرخشد و علاوه بر این که در سال گذشته توانست مقام دوم بخش فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای را از آن خود کند، به مرحله نهایی دوازدهمین دوره جشنواره کودک و نوجوان هندوستان راه یافته است.

فیلم کوتاه  آبی نیست به نویسندگی و کارگردانی  نوح امانی فعال انجمن سینمای جوانان تهیه و تولید شده است.

جواد ربانی، شوکا امانی، تکتم صنعتگر، سینا امانی، امیرعباس امانی و امیرحسین امانی بازیگران این فیلم هستند و نوید آقایی، یاشار ابراهیمی، آیدین پرهیزی، ناصر فکور، علیرضا کامیابی و مهدی طیوری از دیگر عوامل فیلم کوتاه “آبی نیست” هستند.

نوح امانی، کارگردان آبی نیست، پیش از این فیلم های کوتاه چرخش زمان و یک کلمه را ساخته و حضور در جشنواره های مختلف داخلی و کسب جوایز مختلف از جمله دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه اسماعیلیه مصر، سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان بنگلادش، شرکت در مرحله پایانی دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان هندوستان، سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان یونان در سال ۲۰۲۰ را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین در بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند تلویزیونی به عنوان صدابردار، دستیار صدا و. عوامل دیگر حضور داشته است.  

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی حوزه هنری فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی حوزه هنری فیلم کوتاه بجنورد خراسان شمالی حوزه هنری فیلم کوتاه اخبار کنکور دوره جشنواره بین المللی فیلم فیلم کوتاه آبی نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلتفرم، فیلم «مدیر مدرسه» به کارگردان میکاییل دیانی از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بخش «سینمای دیگر» فیلم‌نت عرضه می‌شود.

برخی از عوامل این فیلم ۱۵ دقیقه‌ای عبارتند از تهیه کننده: سید محمدهادی آقاجانی، نویسنده: محمد منصوبی، مدیر فیلمبرداری: پویان آقابابایی، تدوین: فواد تقی‌زاده، آهنگساز: غزل مهدی راکی، مدیر صدابرداری: احمد صابری.

بازیگران فیلم «مدیر مدرسه» فاطمه نیشابوری، ماریا مشهور، شوکا دولتشاهی، محمد موحدنیا، تیما تقی‌زاده هستند.

در خلاصه داستان فیلم که سال ۱۴۰۲ ساخته شده، آمده است: سه تن از دانش آموزان دبیرستانی دخترانه، برای برگزاری تظاهرات خیابانی فراخوان داده‌اند …

بخش «سینمای دیگر» با هدف نمایش فیلم‌های کوتاه، مستند و هنری از سینمای ایران در فیلم‌نت راه‌اندازی شده است.

کد خبر 6093819

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند