Web Analytics Made Easy - Statcounter

همچنین بنابر تازه‌ترین آمارها ۳۲ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۶۷۲ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۵ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

آمریکا هم‌اکنون با بیش از ۹ میلیون مبتلا و بیش از ۲۳۰ هزار قربانی، همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هند و برزیل نیز با آمار میلیونیِ مبتلایان پس از آمریکا به ترتیب با بیش از ۷.۹ و ۵.۴ میلیون بیمارِ کووید ۱۹، جایگاه‌ دوم و سوم را در جهان به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در حال حاضر چهار کشور ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک به ترتیب رکورددارِ قربانیان این بیماری در دنیا هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (چهارشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا ۹ میلیون و ۳۸ هزار و ۳۰ مبتلا، ۲۳۲ هزار و ۸۴ قربانی

۲. هند هفت میلیون و ۹۹۰ هزار و ۳۲۲ مبتلا، ۱۲۰ هزار و ۵۴ قربانی

۳. برزیل پنج میلیون و ۴۴۰ هزار و ۹۰۳ مبتلا، ۱۵۷ هزار و ۹۸۱ قربانی

۴. روسیه یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۷۴ مبتلا، ۲۶ هزار و ۵۸۹ قربانی

۵. فرانسه یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۶۹۵ مبتلا، ۳۵ هزار و ۵۴۱ قربانی

۶. اسپانیا یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۹۱۶ مبتلا، ۳۵ هزار و ۲۹۸ قربانی

۷. آرژانتین یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۶۰۹ مبتلا، ۲۹ هزار و ۷۳۰ قربانی

۸. کلمبیا یک میلیون و ۳۳ هزار و ۲۱۸ مبتلا، ۳۰ هزار و ۵۶۵ قربانی

۹. انگلیس ۹۱۷ هزار و ۵۷۵ مبتلا، ۴۵ هزار و ۳۶۵ قربانی

۱۰. مکزیک ۸۹۵ هزار و ۳۲۶ مبتلا، ۸۹ هزار و ۱۷۱ قربانی

پس از آن کشورهای پرو با ۸۹۲ هزار و ۴۹۷ مبتلا، آفریقای جنوبی با ۷۱۷ هزار و ۸۵۱ مبتلا، ایران با ۵۸۱ هزار و ۸۲۴ مبتلا، ایتالیا با ۵۶۴ هزار و ۷۷۸ مبتلا، شیلی با ۵۰۴ هزار و ۵۲۵ مبتلا، آلمان با ۴۶۳ هزار و ۴۱۹ مبتلا، عراق با ۴۵۹ هزار و ۹۰۸ مبتلا، بنگلادش با ۴۰۱ هزار و ۵۸۶ مبتلا، اندونزی با ۳۹۶ هزار و ۴۵۴ مبتلا، فیلیپین با ۳۷۳ هزار و ۱۴۴ مبتلا، ترکیه با ۳۶۶ هزار و ۲۰۸ مبتلا، اوکراین با ۳۵۵ هزار و ۶۰۱ مبتلا، بلژیک با ۳۴۷ هزار و ۲۸۹ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۴۵ هزار و ۶۳۱ مبتلا، پاکستان با ۳۳۰ هزار و ۲۰۰ مبتلا، هلند با ۳۱۱ هزار و ۸۸۹ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۳۱۱ هزار و ۷۲۴ مبتلا، جمهوری چک با ۲۸۴ هزار و ۳۳ مبتلا، لهستان با ۲۸۰ هزار و ۲۲۹ مبتلا، کانادا با ۲۲۲ هزار و ۸۸۷ مبتلا، رومانی با ۲۱۷ هزار و ۲۱۶ مبتلا، مراکش با ۲۰۳ هزار و ۷۳۳ مبتلا، اکوادور با ۱۶۳ هزار و ۱۹۲ مبتلا، نپال با ۱۶۰ هزار و ۴۰۰ مبتلا، بولیوی با ۱۴۱ هزار و ۱۲۴ مبتلا، قطر با ۱۳۱ هزار و ۶۸۹ مبتلا، پاناما با ۱۳۰ هزار و ۴۲۲ مبتلا، امارات متحده عربی با ۱۲۷ هزار و ۶۲۴ مبتلا، سوئیس با ۱۲۷ هزار و ۴۲ مبتلا، جمهوری دومینکن با ۱۲۵ هزار و ۸ مبتلا، پرتغال با ۱۲۴ هزار و ۴۳۲ مبتلا، کویت با ۱۲۳ هزار و ۹۲ مبتلا، سوئد با ۱۱۵ هزار و ۷۸۵ مبتلا، عمان با ۱۱۳ هزار و ۸۲۰ مبتلا، قزاقستان با ۱۱۰ هزار و ۸۳۲ مبتلا، مصر با ۱۰۶ هزار و ۸۷۷ مبتلا، گواتمالا با ۱۰۵ هزار و ۵۷۱ مبتلا و کاستاریکا با ۱۰۵ هزار و ۳۲۲ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کووید ۱۹ بیماری آمار کرونا کرونا در جهان کووید 19 آمار جهانی کرونا یک میلیون کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است

شهریار حیدری ؛ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پارس نیوز، اظهار داشت: پیمان بریکس، پیمان فرامنطقه‌ای است و جمع کشورهای عضو در این گروه صاحب قدرت‌های ژئوپلیتیک و اقتصادی هستند. آمریکا برای همه کشورهای قدرتمند در قاره‌های مختلف، در مواقعی از تهدیدات به عنوان یک ابزار برای تحریم، تنش و برخورد علیه کشورهای مختلف استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه کشورهای قدرتمند برای مقابله با تهدیدات آمریکا به سمت تشکیل پیمان‌های جدید می‌روند، ادامه داد: چندین پیمان از قبیل شانگهای، بریکس و .. شکل گرفته و در آینده نیز احتمال شکل گرفتن پیمان‌های کوچکتر نیز وجود دارد که هدف از تشکیل این پیمان‌ها ، جلوگیری از شکنندگی در مقابل تهدیدات آمریکا و غرب است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: با توجه به قرار داشتن کشور در شرایط تحریم، عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان بریکس که با رایزنی دولت و وزارت خارجه انجام شد، دستاوردهایی از قبیل تولید قدرت جدید در منطقه، تقویت روابط اقتصادی، دور زدن تحریم‌ها و کمرنگ شدن  و جلوگیری از اثرات تحریم‌ها را به دنبال خواهد داشت.

حیدری در خصوص اثرگذاری تعاملات پارلمانی پیمان بریکس بر روابط دولت‌ها نیز بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر تقویت روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با کشورهای مختلفی که حاضر به ارتباط دیپلماسی با کشورمان هستند، تأکید دارد. البته هرگونه پیوستن به پیمان‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و همچنین توافق با کشورهای دیگر نیز نیازمند تأیید مجلس است.

دیگر خبرها

  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی