Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:26:01 GMT

اجرای طرح «آمران سلامت» در ملایر

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۲۹۸

اجرای طرح «آمران سلامت» در ملایر

حمید عرفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر از اجرای طرح «آمران سلامت» در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:  در پی اپیدمی کرونا و افزایش میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از موج سوم ابتلا به این ویروس و با توجه به رهنمودهای رهبری در دیدار با رئیس جمهور و جمعی از مسئولین ستاد پیشگیری از کرونا نسبت به اجرای این طرح اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمعیت هلال احمر ملایر با تمام توان و بهره‌گیری از خدمات ارزشمند جوانان داوطلب در کنار سایر دستگاه‌ها از روز دوشنبه 5 آبان ماه با اجرای طرح آمران سلامت، تمام تلاش خود را به منظور صیانت و حفظ سلامتی مردم شهرستان ملایر به کار بسته است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر با بیان اینکه این طرح با برپایی یک پایگاه ثابت(چادر) و حضور تیم های سیار در شهرستان در حال اجراست تصریح کرد: تذکر لسانی به افرادی که رعایت نکات ایمنی را نداشته باشند و توصیه به حفظ فاصله اجتماعی، رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از شرکت در مراسم، مهمانی‌ها و اماکن شلوغ از فعالیت های اعضای اجراکننده این طرح است.

وی با بیان اینکه از همه اعضا خواسته شد با جدیت به نحو شایسته در این طرح شرکت کنند خاطرنشان کرد: در این طرح اعضا با مراجعه به فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها، بانک‌ها و... توصیه‌های لازم را به مردم ارائه می‌دهند که از همشهریان تقاضا داریم  با ماموران هلال احمر همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت مرگ و میر ملایر جمعیت هلال احمر آمران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی