Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس و رییس بسیج اساتید دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در جمع مسولین بسیج اساتید مرکز فارس در  شیراز گفت: یکی از مشکلات کشور عدم توجه به استخراج مزیت های نسبی از  روستاها ، شهرها و استان های مختلف کشور برای تولید قدرت مادی و معنوی است که اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبرد نگاری بسیج اساتید کشور  با کمک اساتید علاقمند به اسلام و ایران در حال ایجاد سامانه ای هوشمند برای تصویر سازی جدید از ایران و احصای ظرفیت ها و مزیت هایی است که با سرمایه گذاری در آن حوزه ها به تولید ثروت ، اشتغال و  قدرت اجتماعی منجر خواهد شد زیرا "تصویر سازی مناسب"   از منابع ملی ، خود یکی از فناوری های مهم در مقابله ایجابی با جنگ نرم و تحریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: شورای های راهبردی زیر مجموعه اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری بسیج استادان کشور در استان ها و گروه های مساله محور و اندیشکده های موضوعی در دانشگاههای استانها با ظرفیتی بالغ بر ۶۰۰ استاد دانشگاه با تخصص های مختلف آمادگی خود را برای تصویر سازی جدید و کاربردی  از امکان ها و منابع ایران اعلام نموده که حرکت و آغاز به کار  رسمی این شبکه مهم سیاستی و راهبرد نویسی در هفته بسیج مستضفین خواهد بود.

زارعی افزود: عمل به  روش شناسی برجامی  تصویری نادرست از شالوده مستحکم  هویت ملی و انقلابی ایران بزرگ در برخی لایه های اجتماعی ایجاد کرده است اما تدوین کاربردی کتاب ظرفیت ها و مزیت های ایران اسلامی در استان ها ، اقوام و خرده فرهنگ ها با تکیه بر منافع ملی  که توام با راهبرد نویسی و ارائه  گزارش های سیاستی و نشان دادن روش های راهبردی حل مسایل پیش روی است در واقع مدل ایرانی جایگزین برجام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه اسلام هویت ملی بسیج مجتبی زارعی بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان

 مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان چهارشنبه شب ۱۲ اردیبهشت با حضور معاون امور مجلس رئيس جمهور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، رئیس دانشگاه شهید باهنر و ساير مسئولان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم گفت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد. 

وی با اشاره به اینکه علم معلم موجب تأثیرگذاری وی می‌شود، بیان داشت: استاد باید از دارایی‌‌هایش در کنار دانایی‌‌هایش استفاده کند. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه‌ای که داشته باشیم، همه ما مدیون معلمین خود هستیم. 

وی بیان داشت: همه ما در محضر اساتید و معلمان کسب علم کرده‌ایم و برخی دانشجویان خود هم اکنون از اساتید برتر هستند؛ بنابراین هیچ لذتی بالاتر از کسب علم و دانش نیست. 

 در این مراسم از ۴۳ تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور،  استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اولین واکنش دولت به اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا توسط دانشگاه های ایران
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان