Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: شهرستان اسلامشهر با توجه به شرایط و موقعیت سرزمینی و جایگاه اجتماعی و سیاسی آن نسبت به آنچه که است باید ارتقاء یابد و در این زمینه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود شفیعی در جلسه شورای برنامه‌ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر در سالن همایش‌ فرمانداری، اظهار داشت: رشد و توسعه استان تهران در عرصه‌های مختلف، نقش اساسی و بی‌بدیلی در رشد و توسعه کشور داشته و باید به تهران فراتر از یک استان نظر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی با اشاره به ویژگی‌های شهرستان اسلامشهر در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی، تأکید کرد: شهرستان اسلامشهر در عرصه‌های مختلف دارای پتانسیل‌ها و استعدادهای ویژه و بالقوه‌ای است و با توجه به این ویژگی‌ها،باید مسائل این شهرستان نیز به شکل فرا شهرستانی و استانی و ملی دیده شود.

وی نخستین دغدغه در توسعه و رشد شهرستان‌ها، را بازنگری در نظامات مدیریتی در سطح شهرستان‌ها دانسته و گفت: چالش مشکلات اعتباری، برنامه‌ریزی، عدم هماهنگی بین بخشی، به هم ریختگی‌های بین دستگاهی، نظامات تعریف شده، ظرفیت‌ها و مشکلات استان تهران، راهبری مسائل شهرستان‌ها و غیره از جمله بحث‌هایی است که باید برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی اساسی انجام گیرد که در این زمینه کار پژوهشی و کارشناسی در بخش اداری اجرایی و مدیریتی در حال انجام است که به زودی با جمع‌بندی نتایج حاصله واقدامات لازم شاهد تحولاتی خواهیم بود.

شفیعی از تخصیص  اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی و افزایش اعتبارات تملک دارایی و سرمایه شهرستان اسلامشهر خبر داد و افزود: با توجه به محدودیت‌های قانونی در جابه‌جایی فصول اعتبارات اجازه تعریف پروژه جدید هم وجود ندارد؛ اولویت ما شهرستان‌هایی است که پروژه فعال و رو به اتمام دارند که اعتبارات لازمه اختصاص یابد و ضمن تکمیل پروژه مانع از صرفه‌جویی از هدر رفت منابع شویم.

وی با تأکید بر تخصیص اعتبارات مورد نیاز از منابع مختلف و در اختیار پروژه‌ها برای برخی شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات طرح رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) مبلغ ۵۶ میلیارد تومان به بحث تکمیل تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرستانهای اسلامشهر و بهارستان تخصیص داده شده که امیدواریم این پروژه هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران همچنین از حمایت و پشتیبانی این سازمان از پروژه متروی اسلامشهر و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان خبر داد.

گفتنی است مسعود شفیعی در جلسه ای که با حضور بخشداران، شهرداران و نمایندگان شوراهای اسلامی در دفتر فرماندار اسلامشهر برگزار شد حضور یافت. وی همچنین به همراه فرماندار اسلامشهر از بخش های مختلف شرکت دومینو بازدید کرد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران شهرستان اسلامشهر استان تهران برنامه ریزی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان تهران؛ ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: درمسیر تحول و تعالی و با اجرای برنامه‌های عملیاتی در دادگستری استان تهران ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان کاهش ۲۴ درصدی داشته است.

نیکوکار تصریح کرد: با پیگیری‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در جهت برگزاری شورای اجتماعی پیشگیری شهرستان‌ها، شهرستان بهارستان با اجرایی کردن مصوبات جلسات برگزار شده موفق به کاهش ورودی پرونده‌های طلاق توافقی به میزان بیش از ۲۴ درصد شده است.

وی افزود: اقدامات دادگستری بهارستان در راستای اهداف پیشگیرانه، موجب کاهش ورودی پرونده در ۷ اتهام از ۱۰ اتهام اول آن و همچنین تقلیل ورودی پرونده در ۵ حوزه تصرف عدوانی، طلاق توافقی، حوزه مواد مخدر، ایراد صدمه بدنی غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی و سرقت مستوجب تعزیر شده است.

نیکوکار گفت: سازگاری میان زوجین نیازمند کسب مهارت‌های لازم به وسیله آموزش است تا با کمک آن بتوان یک زندگی با کیفیت مطلوب را تجربه کرد؛ زیرا خوب زندگی کردن یک مهارت اکتسابی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تاکید کرد: طلاق تنها راه حل برای پایان دادن به اختلافات نیست و این اصل باید تا حد ممکن به شکل کم و محدود مورد استفاده قرار گیرد و تا جایی که امکان دارد به‌عنوان آخرین گزینه مطرح شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت