Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: دشمنان اسلام هنگامی که نفوذ و رشد اسلام را در غرب به چشم دیدند در توطئه ای شیطانی صاحبان یک فکر تندرو و باطل یعنی وهابیت تکفیری را تقویت کردند تا جلوۀ رحمانی اسلام در اذهان مخدوش شود.

یه گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «مکارم شیرازی» در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر عظیم الشأن اسلام با صدور بیانیه ای آورده است: خبری که در این چند روز جهان اسلام را تکان داد، اهانت بی شرمانه به ساحت مظهر رحمت الهی پیامبر عظیم الشأن اسلام توسط رئیس جمهور نادان فرانسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرجع تقلید شیعیان ادامه داده است:مسلمانان از این اهانت سخت خشمگین اند و موج نفرت و انزجار از این عمل سخیف همه جا را فرا گرفته است. کدام عاقل قبول می کند که صدها میلیون مسلمان جهان را با توهین بسیار زشت و زننده به پیامبرشان ناراحت کنند و بذر دشمنی را در دل آنها بپاشند؟! آیا مفهوم آزادی بیان غربی توهین به مقدسات مسلمانان است؟! آیا هیچ عاقلی چنین کار نابخردانه ای را انجام می دهد؟! اگر سیاستمداران غربی عقل سیاسی داشتند خود را با جهان اسلام درگیر نمی کردند و به جای رفتار عاقلانه به ماجراجویی نمی پرداختند.

 

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرده است: دشمنان اسلام هنگامی که نفوذ و رشد اسلام را در غرب به چشم دیدند در توطئه ای شیطانی صاحبان یک فکر تندرو و باطل یعنی وهابیت تکفیری را تقویت کردند تا جلوۀ رحمانی اسلام در اذهان مخدوش گردد و در پس آن اسلام هراسی و توهین را در بین مردم نشر دادند به امید آنکه نور پرفروغ آیین پیامبر رحمت را خاموش کنند.

 

این مرجع تقلید در پایان تاکید کرده است: باید ثابت کنیم که پیامبر از روح و جان و عزیزترین عزیزانمان برایمان عزیزتر است و بر دولت های اسلامی لازم است با استفاده از ابزارهای سیاسی و اقتصادی با فشار بر دولت فرانسه جلوی تکرار این گونه جسارت ها را بگیرند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: محکومیت اهانت به پیامبر پیامبر اکرم ص آیت الله مکارم شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد با حضور حجت الاسلام هادی صاحبقرانی و جمع کثیری از علما و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام رحمانی طلبه‌ای جهادی است

هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات ۲ ساله حجت الاسلام فلاح اظهار کرد: در تبلیغات اسلامی زیست برادرانه داریم و هم افزایی و تعاملات در محیطی دوستانه برقرار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: امیدوارم حجت السلام فلاح با حضور در تبلیغات حرم مطهر امام رضا (ع) نقش آفرینی موفق داشته باشد.

وی ضمن اشاره به سوابق اجرایی حجت الاسلام رحمانی گفت: روحانیون فرماندهان کف میدان هستند و امروز برای قدردانی از زحمات آقای فلاح و حمایت‌های رحمانی حضور داریم.

صاحبقرانی بیان کرد: حجت الاسلام رحمانی طلبه‌ای جهادی است که امیدواریم با توجه به سوابق گسترده و تیم اجرایی خویشان با جمعیت ۳ و نیم میلیونی در مشهد با ساختاری منظم منشأ خیر برای تبلیغات اسلامی باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی متعلق به مردم است، افزود: اینکه جلسه بدون مسؤولان اجرایی و کاملاً مردمی برگزار شد و این نشانه مردمی بودن این نهاد است‌.

وی با اشاره به اینکه هدف ما پیاده سازی جهاد تبیین است، بیان کرد: این نهاد در راستای جهت دادن حرکت‌های مردمی و روشن کردن مسیر و ضرورت مقابله و ترویج اندیشه‌های انقلاب اسلامی با تولید فکری و اندیشه‌های نوین گام بر می‌دارد.

صاحبقرانی گفت: در سال‌های اخیر رشد تبلیغات اسلامی در زمینه اعزام مبلغ رشد فزاینده داشته است و قبل از دوران فعالیت بنده، در دهه اول محرم تبلیغات اسلامی به روستای بالای صد خانوار روحانی اعزام می‌کرد اما سال گذشته به روستاهای ۲۰ خانوار نیرو اعزام و حتی به ۶ روستاهای ده و ۵ خانوار نیز مبلغ اعزام می‌کردیم و باید اذعان کرد ما به تمام روستاهای استان روحانی اعزام کردیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت السلام فلاح قدردانی و حجت الاسلام رحمانی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معرفی شد.

کد خبر 6098345

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است