Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گلعلی بابایی و حسین بهزاد دو نویسنده و پژوهشگر مستندنگار دفاع مقدس با صدور یادداشتی توهین رئیس‌جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

مشروح متن یادداشت این‌دو به این‌ترتیب است:

به نام خداونددرهم کوبنده ستم کاران. حالاکه بنای ملیجک الیزه نشین چاخان یابو؛ (ناتانیاهو) اصرار براستمراراهانت موذیانه ورق پاره صهیونیستی شارلی ابدو به ساحت خاتم پیامبران الهی، به بهانه دفاع از حق آزادی بیان است، آیا وقت آن فرا نرسیده که هنرمندان مسلمان هم تابو شکنی کنند و دست به قلم برده و باکشیدن وانتشار هزاران کاریکاتوراز بت اعظم و پیامبرکذاب بنی‌صهیون ؛تئودور هرتزل ملعون، در رسانه‌های مکتوب و مجازی، درست وحسابی ازحق آزادی بیان یک ونیم میلیاردانسان مؤمن به دعوت آسمانی حضرت جان جهان(ص) ، متناسب باحجم تهاجم مستمردشمنان صهیون سالار اسلام ناب محمدی، از حریم مقدس ترین فرستاده الهی، دفاعی جانانه بنمایند؟!

لاحول ولاقوةألله بالله العلی العظیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل علی بابایی-حسین بهزاد

کد خبر 5059101 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: گلعلی بابایی امانوئل مکرون پیامبر اکرم ص شارلی ابدو رایزنی فرهنگی تازه های نشر معرفی کتاب ترجمه دفاع مقدس تجدید چاپ ادبیات جهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب کتاب و کتابخوانی انتشارات سروش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران صنعت نشر موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان