Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:26:15 GMT

جریمه ۸۴۳ میلیونی قاچاقچی قطعات خودرو در نهبندان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۶۹۰۲

جریمه ۸۴۳ میلیونی قاچاقچی قطعات خودرو در نهبندان

ایسنا/خراسان جنوبی  مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سهل‌آباد نهبندان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تریلر که از زابل به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک شده که پس از توقف بازرسی‌های لازم از آن انجام گرفت.

محمد حسین اشرفی گفت: طی بازرسی مقدار ۱۰۷۰ کیلوگرم انواع قطعات مستعمل خودروی سنگین شامل؛ کاسه چرخ ، سر سیلندر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کشف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، وی افزود: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد : این شعبه پس از بررسی اسناد و مدارک موجود متهم را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت مبلغ ۸۴۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نهبندان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد نوروزی گفت: پرونده قاچاق ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیون ۱۷۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی میبد، افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته نوروزی، شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت هفت میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و ارز تعزیرات حکومتی میبد افزود: پس از گذشت زمان و انجام مراحل قانونی، پرونده در واحد اجرای احکام مختومه و به بایگانی ارسال شد. 
نوروزی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد